Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 14:43

@ Risje deze site heb ik ook al even snel gezien afgelopen week, ik moet me er nog maar wat beter in verdiepen. :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 14:51

En om even in te haken op de Boktgroep: mocht het zover komen wil ik wel een rustpost voor Bokkers opstellen! :) Ik woon 50 meter van de route af namelijk! :j

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 14:54

@ Amarillis dat zou super zijn!!!
We contacten verder :j

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 15:07

risje schreef:
Ja enorm!

Zat even te kijken naar inschrijving en kwam deze site tegen: http://www.viavierdaagse.nl/#
Dit is toch de andere inschrijfoptie waar we het eerder over hadden?

Staat ook nuttige informatie op die site

Nee, dit is een heel programma en ook veel duurder. Kan ook, maar denk niet dat mensen dit er voor over hebben. ik had het in ieder geval eerder over een groepsaanmelding.. :)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:31

fientje80 schreef:
mick75 schreef:
Er schijnt een mogelijkheid te zijn om zonder loting (maar wel duurder) mee te kunnen doen. Moet je op een bepaalde dag (nacht) precies om de goede tijd inschrijven. Vorig jaar was dat wel zo, zo heeft mijn moeder vorig jaar ingeschreven.

Hoeft niet voor een bepaalde tijd hoor! Maar klopt idd, dan schrijf je je in via de 'Via Vierdaagse'

Heb het bericht even terug gezocht, blijkt nog van jezelf te zijn ook:-)
Naar aanleiding van jouw bericht was ik dit gaan zoeken wat het nu eigenlijk inhield.

Op zich is zo'n programma wel aantrekkelijk. Zeker voor mensen die zowiezo al van plan zijn om aan wat voorbereidingstochten mee te doen. Dat zit er namelijk bij in.

Hoe ik meedoe maakt me niks uit, al is met een groep wel erg leuk natuurlijk!

Vandaag trouwens maar even vrij gevraagd op werk. Tsja dat moet ook, toevallig hadden we nog bericht in onze postvakken ook dat de zomervakantie voor volgend jaar moet worden doorgegeven;-)

fientje80

Re: Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 15:52

Klopt, dit is een mogelijkheid, maar niet de manier waarop we ons willen inschrijven lijkt me. Voor sommigen is het al heel duur, en dan kost het inschrijven ook nog eens ruim 100 euro ipv 48.. Maar ik heb er idd ook zo veel zin in, wordt vast ontzettend gezellig met zo'n hele club! :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:56

takkie_muis schreef:
De Fjoertoer ziet er donders gaaf uit :D

Ja die ga ik ook lopen :D

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:57

Is idd stukken duurder, ben alleen alle informatie tot nu toe aan het nalezen, vandaar. Wil zo graag;-)

Zeker omdat ik op dit moment zelf ook druk ben met een goede doel actie (Serious Request 2013). Lijkt misschien vroeg, maar we willen het gewoon goed aanpakken;-)

Is er trouwens al meer bekend over een eventueel doel waar we voor lopen?

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 16:30

risje schreef:
Is idd stukken duurder, ben alleen alle informatie tot nu toe aan het nalezen, vandaar. Wil zo graag;-)

Zeker omdat ik op dit moment zelf ook druk ben met een goede doel actie (Serious Request 2013). Lijkt misschien vroeg, maar we willen het gewoon goed aanpakken;-)

Is er trouwens al meer bekend over een eventueel doel waar we voor lopen?

Als het goed is maakt iemand van dit forum dit weekend een lijst met te steunen gehandicaptenmaneges. (Ik denk dat het zo iets wordt als iedereen het er mee eens is..? :D )

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:37

Ik hen vandaag schoenen gekocht bij runningcenter in Leeuwarden ze zijn van het merk brooks
En koste 125 euro en het was het 5de paar dat ik paste haha maar ze zitten heerlijk en lopen perfect vanaf morgen ga ik korte afstanden lopen en dan opbouwen

Hoeveel kost het ongeveer als je als groep inschrijft of is dat pas bekend als de regelementen online komen

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:41

Via vierdaagsde is idd een dure optie maar ook zo vol. Dan moet je echt optijd achter de computer zitten want tot nu toe was deze binnen een paar uur volgeboekt.

Zelfde verhaal voor de Fjoertoer, optijd achter de computer zitten en hopen dat je er optijd tussen komt en de site niet weer plat ligt.

Voor de N4D zelf, buiten de Via vierdaagse om maakt het niet zoveel uit hoelaat je inschrijft, je hebt tot april de tijd en er wordt niet gekeken hoelaat en op welke dag je inschrijft.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:45

Zolang je niet als bedrijf reclame gaan zitten maken en dingen openbaar gaat verkopen, hoef je geen vergunning te hebben hoor om langs de kant een rustpost te organiseren.
Wij gaan jaarlijks met minimaal 20 familieleden en vrienden naar de nijmeegese 4-daagse en ongeveer de helft loopt en de andere helft zit langs de kant voor de verzorging.
Iedereen doet dat Zonder verzorging onderweg, is het denk ik veel zwaarder (quote)

Hangt ervanaf waar je wilt zitten. Op sommige plekken heb je die wel nodig of heeft iemand die wel een vergunning heeft voorrang op degene die het niet heeft. Bijv. de kasteelstraat in Wijchen en de laatste dag de Rijksweg in Malden. Een vriend van me staat daar met zijn rustpost (verkoopt niets, is alleen voor mensen van het 4daagse forum) en heeft het vaker gehad dat hij mensen weg mocht sturen omdat zij op zijn plek stonden. Er komt ook elk jaar controle langs om te kijken of je echt de vergunning wel hebt. Maar zoals eerder gezegd: Dit geld maar voor een paar plekken langs de route en is per gemeente anders. (Zie 4daagse site)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 19:38

Matheno schreef:
takkie_muis schreef:
De Fjoertoer ziet er donders gaaf uit :D

Ja die ga ik ook lopen :D

ik waarschijnlijk ook
moet wel slaapplekje voor de nacht hebben haha
hoeveel doen jullie ik zat te denken aan 21 km

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:04

Goeiemorgen!

Ik ga vandaag even een beetje spitten door het topic wie zich aangemeld heeft e.d! :)
Ik moet nog even geduld hebben op reactie van het beheer, en n.a.v of het ja of nee is wordt er een topic geopend hoe we alles verder gaan doen.

Vandaag dus mijn ''werkdagje'' voor dit topic.
Als er vragen zijn, pb staat open! :)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:34

Lijkt me ook wel erg gaaf die fjoertoer!
Maar welke afstand, zowiezo de 21, maar misschien 42 doen om te testen?

Hoe dan ook, is dit niks om gezamelijk te overnachten: http://www.hekkeland.nl/hekkeland%20-%20kamperen.html

Zit niet eens ver van de finish af. Ken wel iemand die in west woont en wat kan regelen misschien, maar dit is dichterbij.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:37

Goed idee ja ik wil zoiezo de 21 doen en mischien meer
En mischien kunnen meerdere die meedoen vanuit hier samen overnachten
Zal eens kijken hoeveel zo blokhut kost

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:42

Mij lijkt dit piramide tent van 4 persoon ook wel leuk

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:09

andrea1992 schreef:
Goed idee ja ik wil zoiezo de 21 doen en mischien meer
En mischien kunnen meerdere die meedoen vanuit hier samen overnachten
Zal eens kijken hoeveel zo blokhut kost

blokhut is 35 pn en kunnen 4 pers in dan kunnen we de kosten delen van de hut

8,75 wordt het dan per persoon is wel te doen toch als we met 4 pers zijn in een hut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:13

Valt mee! 21 km is meer dan genoeg voor dan....

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:23

takkie_muis schreef:
Valt mee! 21 km is meer dan genoeg voor dan....

als we dan met degene die willen allemaal 21 km gaan doen
is een goede voorbereiding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:32

risje schreef:
Lijkt me ook wel erg gaaf die fjoertoer!
Maar welke afstand, zowiezo de 21, maar misschien 42 doen om te testen?

Hoe dan ook, is dit niks om gezamelijk te overnachten: http://www.hekkeland.nl/hekkeland%20-%20kamperen.html

Zit niet eens ver van de finish af. Ken wel iemand die in west woont en wat kan regelen misschien, maar dit is dichterbij.

supervlakbij is het niet want het ligt bij midsland de camping
en midsland is de start en west is de finish dus moeten we wel daarheen

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:54

Ik heb vanmiddag gewandeld met de Endumundo App, maar hij komt niet heel betrouwbaar over. Volgens haar heb ik 9km gelopen in 1 uur en 15 minuten. Nu wandelden we best wel door, maar zo snel nu ook weer niet. :=

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:57

Ik heb vandaag 6 km gelopen even naar mijn moeder om de hond op te halen en terug

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:45

Ik ben bezig met een lijst van gehandicaptenmaneges. Maar ik wil wel van te voren weten waarvoor ik loop, en dat ze het geld ook goed gebruiken voor paarden of materieel en dat het niet naar een of ander bestuur gaat. Zijn er mensen geinteresseerd om eens bij gehandicaptenmaneges her en der door het land te gaan kijken hoe ze het doen? En wat ze nodig hebben? Een adressenlijst maak ik dit weekend hopelijk, zit met een (vrij ernstig) ziek vriendje dat tijd vreet.

Ik neem aan dat we geen tonnen binnen gaan harken (wat fondsenwerving betreft ben ik bijvoorbeeld rampzalig, hoop dat er anderen zijn die dat beter beheersen dan ik), en om nou met 10 Euro per stichting of zo aan te komen zetten vind ik ook wat slordig. Dan liever wat minder gehandicaptenmaneges steunen maar goed. Dus voor dingen die ze echt nodig hebben en met een bedrag waar ze ook wat mee kunnen. En dan ga ik liever niet af op een mooie website, maar ik heb ook niet genoeg geld om zelf het hele land door te rijden om maneges te bekijken.

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:54

Mick75 Helemaal eens!