Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hihi
IK vraag ent aan raym (meer uit formailiteit) wat hij vrijdag gaat doen, heeft hij al afspraken..
KAK
qua geld enzo, lijkt me gewoon handig dat we er in het weekendje even een lijstje van maken wat we ook netjes sturen naar degenen die niet konden. Dan heeft iedereen er inzicht in. Mocht er idd teveel zijn betaald komt het uiteraard terug!

Onze auto is nog niet eens terug van beurt (bij oom=avondwerk)
en dan moet ik de trailer nog op gaan halen zo'n 30 km verderop... Hopelijk kunnen we auto vanavond op tijd halen anders ga ik stressen
heb liefst de avond van te voren alles al zo goed als klaar
maar dat gaan we nu niet redden nie
= nie relax nie 
*@Say goed door het natte gras sloffen*
€14 pp en paard nog even afhankelijk of per paard of per wei €7 per dag is?! omdat dit eerder in reservering was aangegeven dat per wei?!
en dan vanmiddag hopelijk tas helemaal ingepakt enzo
en dan wachten op auto

Paintlinger schreef:Deelnemers:
- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
- Maartje
- Moeder van Maartje
Afzeggingen:
- Janet
- Rebecca
- Sharon
Kosten per 2 overnachtigen met paard: ........euro
Booddschappen:
Angela: Haardblok, aanmaakhoutjes, hout, aansteker, plastic borden, bekers en bestek, keukendoeken, vuilniszakken, citronellakaarsen, oploskoffie, limonadesiroop
- Lois Boter, Hagelslag, Pindakaas, Chocopasta, thee, Verpakte koekjes voor onderweg, nootjes, Chips
-
-
-

maar mocht iemand het meenemen dan liever géén Atex
daar kan ik nl echt niet tegen
die mogen dan achter mij rijden
grrr schreef:Deelnemers:
- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
- Maartje
- Moeder van Maartje = Els![]()
Afzeggingen:
- Janet
- Rebecca
- Sharon
Kosten per 2 overnachtigen met paard: 14 + 21 (of 10,5?) euro
Boodschappen:
Angela: Haardblok, aanmaakhoutjes, hout, aansteker, plastic borden, bekers en bestek, keukendoeken, vuilniszakken, citronellakaarsen, oploskoffie, limonadesiroop
- Lois Boter, Hagelslag, Pindakaas, Chocopasta, thee, Verpakte koekjes voor onderweg, nootjes, Chips
-Marleen Wc papier, keukenrol, boterhamzakjes, chips (ik heb de dingen van Sharon en Rebecca overgenomen.
-Ingrid Senseoapparaat, koffiepads, koffiemelk, suiker, zoetjes, pakjes drinken, Instant BBQ (we kunnen er denk niet zomaar vanuit gaan dat buren er weer zijn![]()
)
-
Dat is natuurlijk niet zo handig als het regent?