[BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:20

super bedankt dan horen jullie t nog!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:32

Heb het geld overgemaakt.

Ik vind het meer dan redelijk dat ik moet betalen. Jammer dat ik niet mee kan. Om legend mee te nemen is ook zo wat := hihi

Ik kom zaterdag avond BBQen. Misschien is het handig dat 1 van jullie mij appt (angela ofzo) wat de kosten daar van zijn. Want dan kan ik contact geld meenemen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:35

aarghh :( IK vraag ent aan raym (meer uit formailiteit) wat hij vrijdag gaat doen, heeft hij al afspraken..
Dus denk dat het niet door kan gaan of ik moet nog zo snel een oppas kunnen vinden maar dat vrees ik van niet ;( KAK

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:36

Dames, eerlijk gezegd snap ik het zelf nu ook niet heel goed meer 8)7 qua geld enzo, lijkt me gewoon handig dat we er in het weekendje even een lijstje van maken wat we ook netjes sturen naar degenen die niet konden. Dan heeft iedereen er inzicht in. Mocht er idd teveel zijn betaald komt het uiteraard terug! :j

Heeeeeeeeeeeel leuk als Mayo en Dagmar ook nog komen! En Janet sowieso, leuk!

Esther en ik gaan morgenavond wassen (hopelijk heeft het zin), we hebben onze trailer even helemaal na laten kijken en auto is net terug van garage dus komt vast goed hier!

En ja hoor, 't is een relaxweekendje voor mij, dus liefst alles rustig aan.

En volgens mijn mail had ik idd 5 weides gereserveerd, maar met die weides komt het heus goed. En slapen vast ook...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:00

En zaterdag dan Dagmar>?

Snap het ook niet zo goed. Als ik te veel of te weinig heb over gemaakt hoor ik het wel.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:04

Dan heb ik vrijgezellenfeest hele dag :(

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:05

wel jammer, maar ook heel leuk!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:09

Haal Rem maar over Janet...die zoekt nog een goeie smoes voor zaterdagavond....ivm songfestival ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:21

Ik heb even teruggelezen, maar ik snap er niet zo heel veel meer van.

Kan er misschien een overzicht worden gemaakt van hoe en wat?

Ik maak een opzetje: Even aanvullen graag

------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemers:

- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
-
-

Kosten per 2 overnachtigen met paard: ........euro

Booddschappen:

Angela: Haardblok, aanmaakhoutjes, hout, aansteker, plastic borden, bekers en bestek, keukendoeken, vuilniszakken, citronellakaarsen, oploskoffie, limonadesiroop

-

-

-

-

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:20

Paarden ook nog Wassen ?! dat ga ik denk niet redden :n Onze auto is nog niet eens terug van beurt (bij oom=avondwerk) 8)7 en dan moet ik de trailer nog op gaan halen zo'n 30 km verderop... Hopelijk kunnen we auto vanavond op tijd halen anders ga ik stressen :') heb liefst de avond van te voren alles al zo goed als klaar :7 maar dat gaan we nu niet redden nie -O- = nie relax nie :\
Maaruh het regent dus Say wast hopelijk wel een beetje schoon O:) *@Say goed door het natte gras sloffen*

Ohh Angela haha hier staan de citronellakaarsen ook al klaar :D
Verder is het voor caravan als goed gerekend :P €14 pp en paard nog even afhankelijk of per paard of per wei €7 per dag is?! omdat dit eerder in reservering was aangegeven dat per wei?! }:0

Nu Zoef Zoef weer verder met werk Afbeelding en dan vanmiddag hopelijk tas helemaal ingepakt enzo :Y) en dan wachten op auto O:)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:27

Uhm.... Ik neem gewoon genoeg contanten mee....... dan kan ik gewoon ter plekke dokken ;)

Ik ga Maxje zeker wel wassen.............anders druipt de gorigheid steeds zo van hem af......

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 10:30

Paintlinger schreef:
Deelnemers:
- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
- Maartje
- Moeder van Maartje

Afzeggingen:
- Janet
- Rebecca
- Sharon

Booddschappen:

Angela: Haardblok, aanmaakhoutjes, hout, aansteker, plastic borden, bekers en bestek, keukendoeken, vuilniszakken, citronellakaarsen, oploskoffie, limonadesiroop

- Lois Boter, Hagelslag, Pindakaas, Chocopasta, thee, Verpakte koekjes voor onderweg, nootjes, Chips

-

-

-

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:37

Deelnemers:
- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
- Maartje
- Moeder van Maartje

Afzeggingen:
- Janet
- Rebecca
- Sharon

Booddschappen:

- Lois Boter, Hagelslag, Pindakaas, Chocopasta, thee, Verpakte koekjes voor onderweg, nootjes, Chips

-Marleen Wc papier, keukenrol, boterhamzakjes, chips (ik heb de dingen van Sharon en Rebecca overgenomen.

-

-

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 10:51

Dat is handig! Ik heb het idee dat we uiteindelijk bijna alle boodschappen toch wel hebben?

Alleen de volgende dingen niet.
sinas - Janet
cola - Janet
Koek - Rebecca
En daarvoor is het denk ik niet eens nodig om vrijdag boodschappen voor te doen? Tenzij iemand niet zonder cola/sinas kan :P
Ik heb ook een rol koek mee, en heb op stal nog chocolade spritsen liggen, dus als ik het niet vergeet neem ik dat gewoon mee.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:54

Ik ga straks sowieso nog boodschappen doen.
Ik neem wel ff wat kleine petflesjes drinken mee van iets.......is ook handig om mee te nemen onderweg en eventueel opnieuw te vullen met limonade oid.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 10:59

Mijn bescheiden zadeltasjes raken al aardig vol :') Ik ga maar even opzoek naar een rurzakje oid.
Dat was de vorige keer met de kar erg handig! :Y)

Kleine cameraatje uit het stof gehaald, batterijen zijn opgeladen, dus die ligt klaar om mee te gaan..

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:05

Ik ben nog niet eens begonnen met mijn zadeltassen hahaha _O-

Vliegenspray heb ik niet....heeft iemand toevallig een spray mee waar ik een sprietsje uit mag gebruiken indien nodig?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:08

Ik moet ook alles nog halen/opzoeken enz. Kan wel wat cola/sinas ook meenemen! En als ik er aan denk zal ik ook vliegenspray meenemen en tuurlijk mag je dan wat Angela.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:13

Ik heb wat moeite met wat tijdsplanning voor vandaag.... hahaha, ik moet nog zoveel....._O-

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 11:18

De zadeltassen die ik meeneem zijn ook nog niet ingepakt hoor, maar ze zijn niet zo groot, en als ik zie wat ik eigenlijk allemaal mee wil nemen op rit.. rekenkleding, cameraatje, lunchpakketje incl. drinken :=

Morgen vroeg Perfect mee naar stal nemen, dan kan ik even rustig vlechten, spulletjes inpakken en in de auto leggen en af en toe een blik op Tolkien werpen die naar de tandarts gaat en als er iets behandeld moet worden, wordt hij verdoofd gezien deze tandarts (tevens veearts) alleen verdoofd behandeld :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:41

Hier idem Angela _O-

Vliegenspray heb je denk nog niet nodig :) maar mocht iemand het meenemen dan liever géén Atex O:) daar kan ik nl echt niet tegen :o die mogen dan achter mij rijden :')

Heb wel deet bij tegen de muggen }>

grrr schreef:
Deelnemers:
- Marleen
- Esther
- Grid
- Lois
- Angela
- Maartje
- Moeder van Maartje = Els ;)

Afzeggingen:
- Janet
- Rebecca
- Sharon

Kosten per 2 overnachtigen met paard: 14 + 21 (of 10,5?) euro

Boodschappen:

-Marleen Wc papier, keukenrol, boterhamzakjes, chips (ik heb de dingen van Sharon en Rebecca overgenomen.

-Ingrid Senseoapparaat, koffiepads, koffiemelk, suiker, zoetjes, pakjes drinken, Instant BBQ (we kunnen er denk niet zomaar vanuit gaan dat buren er weer zijn :+ :Y) )

-

Vooral de "verse" dingen zoals brood(jes) (of neemt Maartje deze vers mee?!), evt vers beleg? en alles voor BBQ moeten we denk dan nog halen ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:18

Hè had nog ff rondgebeld voor zo'n dekje met zakjes, maar helaas -O- zo stom van me om niet meteen te bestellen |o

Naja dan voor zekerheid toch maar mijn zadeltassen mee (maar die zijn eigenlijk niet zo fijn :o)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 15:13

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:14

Kun je die evt. meenemen Lois? Of is dat lastig?

Niet lachen hoor, ik kom met een grote rode koffer aan... :') Onze weekendtassen zijn kapot of foetsie.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:16

Ik zag t er bij niemand bij staan :o dus heb nu 2 instant BBQtjes gekocht :)) die zijn compleet met kolen en aanmaakpapier, dus verder dan niks meer nodig 8-)

Oh en als jullie willen kan ik ook wel een radio 8-) cd speler doet t wel niet meer :o of ik moet hem mogen "ruilen" met degene die john in de schuur heeft :P