Cameratas is gepakt. Hopelijk vergeet ik niets Zo maar eens aankleden, onrbijten en lunch maken. Haha! Zijn Nescafe en ik de enigen met een losse opzetflitser? Ik werk er normaal nooit mee en dit is ook nieuw voor mij. Hopelijk bak ik er wat van.
Houd iedereen er rekening mee dat de weg richting clingendael ook de weg naar scheveningen is voor de mensen die van de kant van leiden afkomen het zal vast druk zijn.. dus op tijd de deur uit
NewYork
Geplaatst: 19-08-12 08:47
DesireeK schreef:
Beetje jammer als die dan niet op komen dagen zonder even af te melden..
Ja ik heb neem genoeg mee hoor mijn cooltasje ligt voor te koelen in de koelkast
Jij bent zoooo slim, hahaha! Ik moet het denk met opgewarmd water doen.... Gooi gewon de airco op standje vries, word mn watertje ook koud van!
Ik neem een koelbox met twee flessen ijs erin mee. Denk dat dat ook best lang koud blijft!
Erg jammer altijd mensen die op het laatst niet op komen dagen zonder iets te melden. Maarja, dat zal je altijd wel hebben met dit soort dingen denk ik...
DesireeK
Geplaatst: 19-08-12 08:54
Hahahaha Vond het tasje een paar maandjes geleden bij de wibra.. kunnen 2 anderhalve liter flessen in.. dus niet te groot.. maar super handig
Dat zal zeker lang koud blijven Delaja.. Eigenlijk nog niet meegemaakt dat er niet afgemeld wordt.. Zal dit dat de eerste keer worden???? Of komen ze gewoon ik hoop het 2e..
Bagheera_206
Geplaatst: 19-08-12 08:54
Juist. En strand scheveningen bedenk ik mij nu pas. Ik kan dus iets later zijn. Ik ga zo weg.
Delaja
Geplaatst: 19-08-12 08:55
Ja dat kan natuurlijk ook! Ik heb eerder via bokt ook een aantal meetingen gedaan en eigenlijk bij alle 1e meetingen (behalve waar we gingen rijden) waren er wel mensen die zich eerst hadden aangemeld maar daarna gewoon niet op kwamen dagen... Al hoop ik natuurlijk ook dat het nu wel gewoon goed gaat!
Ik ben net wakker gemaakt, heb heeeeeeel rot geslapen (onder platdak aan de zonkant.....). Ik hoop dat ik het nog ga redden op de fiets dat was mijn planning ivm file (en auto zonder airco....).
Aaahhh dit ga je nie menen... Gister avond zat er wat in me oog. Ga ik net in de spiegel kijkr is heel me oog rood! hoop dat t weggeshopt kan worden!! Heb ik weer, heb dit nog nooit gehad!!
Jeetje Es.. Dat is wel balen.. Doe rustig aan.. het is al warm genoeg..
Pff nou.. ik zit hier ook alweer weg te zweten.. kom je net onder de douche vandaan, lekker fris ga je weer zweten :S hahahah.. nou ja.. we mogen ook weer niet klagen..
Dat hebben we zeker . Dr was zelfs nog iemand die het koud had toen de zon weg ging .
Zo nog maar even langs stal pony zn box uitmesten... (magnum was trouwens lekker ).
Fee_
Geplaatst: 19-08-12 16:38
KOUD!? GEK zeg!!
Ben benieuwd naar de foto's!
DesireeK
Geplaatst: 19-08-12 16:38
Ik ben ook weer thuis..
Ja we hebben het langer uitgehouden dan verwacht.. Was wel warm maar over het algemeen wel uit te houden in de schaduw Foto's zijn onderweg naar mijn laptop maar het gaat heel traag.. laptoppie heeft ook last van de warmte
Ja ineens kreeg ik even een koude rilling incl. kippenvel hahaha