Ja ik ga morgen avond ff mn kast in duiken . Denk gewoon zooitje spijkerbroeken met topjes, shirtjes, blazertjes, slippertjes, hakken, sneakers, en dan ook paar jurkjes.
Ik moet dus toch echt afzeggen bij deze.. Helaas helaas, ik baal er echt behoorlijk van, maar ik ben nou eenmaal afhankelijk van vervoer en anders het OV (en daar ben ik geen held in.. ). Sorry mensen!
Welke Plek is trouwens het handigste om te parkeren en hoever is dat dan lopen? En is er misschien iemand die er bekend is van wie ik het nr mag, zodat ik diegene kan bellen als ik het niet kan vinden?
Haarlem/Velserbroek. Opzich niet ver, dat weet ik wel. Maar het is ook voor mezelf wel even fijn wat rust in te lassen, ik heb tenslotte vakantie en ik heb dit keer z'n drukke vakantie dat ik elk moment rust moet kunnen pakken wat ik pakken kan, dat deze meeting hierdoor ook wat bij inschiet vind ik erg spijtig, maar ik heb me voor genomen dat ik eerst foto's af heb van een meeting voor ik aan een nieuwe begin.. en dat word voor nu niks.
Helaas ga ik ook afhaken, gezien de weersverwachting zie ik het niet zitten om morgenvroeg pas te beslissen. Als je op buienradar kijkt gaat het morgen ochtend ook weer regenen, en het bos is dan echt naar mijn idee niet een plek om te zijn.
Er word alleen in de ochtend lichte motregen opgegeven in Leiden Ik wacht het liever nog even af. Vorige week zou ik ook een meeting hebben, maar die werd ook afgelast dus ik sta te popelen om weer achter mijn camera te kruipen
_Jessie
Geplaatst: 14-07-12 10:45
We gaan wel hard met de afzeggers zo...ik beschuldig niemand dus vat het niet persoonlijk op want ik snap de keuze! Alleen moeten we ons een beetje afvragen dat als er meer afmeldingen komen het wel handig is om te gaan?? Misschien moeten we de tijd even iets verzetten?? dus ipv 10, 12 uur ofzo? Als het morgen net als vandaag word is het niet hoopvol in de ochtend, het giet hier van de regen
Heel goed Ik heb er ook wel zin in hoor en als het droog is vind ik het prima (beetje mooier licht zou niet verkeerd zijn ) maar misschien is het dan wel handiger om iets later af te spreken. Aangezien de afgelopen dagen de ochtende drama waren en die middagen prima
Ik vind het geen probleem om iets later te beginnen, misschien dat we het even morgenochtend kunnen aankijken? Buienrader even in de gaten houden en dan een conclusie maken?
Ik kan helaas niet langer blijven. Ik wil tussen 5 en 6 thuis zijn (en moet meer dan een uur rijden )
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 10:51
PLANNING PHOTOSHOOT 15 JULI Ik heb een kruisje gezet bij de namen van wie ik het telefoonnummer heb ontvangen, ga de rest zo nog maar even een PB sturen .
Fotografen: Groep 1 Evdpanne (Esther) x _ Jessie (Jessie) x
Groep 2 LynnDenise x Nescafe x
Groep 3 DesireeK x Newyork x
Modellen:
Dames: 1. NiKip x 2. Dewirox - Dewi 3. r_oo_sj_e - Roos x 4. SimoneDV - Simone x 5. Lalee_ - Laura x 6. Jodie_ 7. Dielle (stiefdochter van LynnDenise's zusje) x
Heren: 1. Mannelijk model (mogelijk gemaakt door Roos) x 2. Misschien mijn broertje (Esther)
Verzamelen om kwart voor 10, de makkelijkste plek is bij het meertje bij de muziektent. Dat is wel een redelijke makkelijke plek om te vinden! Hier vind je een plattegrond: http://www.vriendenvandeleidsehout.nl/index.php?id=1013
Van daaruit kunnen we een plek zoeken om onze spullen neer te leggen en mooie plekjes op te zoeken!
Planning is om om 10 uur te beginnen.
NiKip, r_oo_sj_e, Lalee_, pressent en Dewirox hebben de eerste ronde een afspraak met de kapper/visagist.
De overige modellen worden verdeeld over de fotografen, ik denk dat we ter plekke het beste kunnen kijken wat de verdeling wordt (wie matchen het beste bij elkaar om ook met elkaar op een foto te staan en even kijken wat een fotograaf precies zoekt). Houd zelf de tijd een beetje in de gaten, reken op +/- een half uur per model, kan ook betekenen dat je het model eerst een kwartiertje voor de lens hebt, vervolgens haar vraagt om om te kleden tussen door een andere op de foto zet en dan weer het model wat je daarvoor had. Of in sommige gevallen gewoon een half uur bezig bent als je allerlei poses wilt doen maar het niet nodig vind om het model te laten omkleden.
De modellen moeten zelf ook een beetje in de gaten houden wie het 'langste' wacht/ eerste klaar zit wanneer een fotograaf klaar is met een model en de volgende komt ophalen.
Als we dit met zn alle allemaal in de gaten houden moet het goed komen![/quote]
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 14-07-12 10:57, in het totaal 2 keer bewerkt
_Jessie
Geplaatst: 14-07-12 10:51
mhm plan sowieso houden we wel even met zijn alle contact het is pas zaterdag ochtend dus we hebben nog even.
Trouwens onwijs offtopic maar wauw he -39!!! Respect! Mag ik vragen hoe je het heb gedaan/hoe je bezig bent?
Als het goed is heb je gister mijn nummer gekregen er staat alleen geen kruisje achter mijn naam Dielle word door mij op de hoogte gehouden
Natuurlijk mag je dat vragen, ik ben gezonder gaan eten, drink alleen nog maar water of thee en eet niet meer dan 1300-1500 kcal. Maar ook zeker niet minder
pressent
Geplaatst: 14-07-12 10:54
Tja ik denk dat ik helaas ook moet afzeggen, met de nadruk op Moet want ik ben model en heb vanochtend mijn hele kin opengehaald dus loop met een dikke plijster op mijn kin... Erg genant... En ben dus niet echt fotogeniek op dit moment om het zo maar eventjes te zeggen.. Schaam me op dit moment al om het huis alleen al uit te moeten, laat staan dat er foto's gemaakt worden..
Vind het echt heel jammer want had er erg veel zin in en mocht het wel verzet worden of mocht er nog een meeting komen dan wil ik ook zeker mee!
Ahhhh das jammer! Maar we houden je op de hoogte en mocht er wat veranderen in de datum dan kan je vast wel weer mee (of het is gewoon zo leuk dat we nog een keer gaan!).
_Jessie
Geplaatst: 14-07-12 10:56
wat goed! Heb je het met behulp van een dietiste gedaan of helemaal zelf?? ben zelf eind vorige jaar 16 kilo verloren en ik hou ze er ook af maar ik merk dat ik nu heel langzaam terug val in mijn oude ritme, vreselijk frustrerend (vooral verveling, ik ga dan eten)
Als het verzet word dan ga je gewoon lekker mee Pressent hopelijk heelt je kin snel
_Jessie
Geplaatst: 14-07-12 10:56
edit: i see
Laatst bijgewerkt door _Jessie op 14-07-12 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmm de weersvoorspellingen in Udenhout zijn op dit moment dramatisch :/ dus als die meeting wordt afgelast en deze gaat wel door, wil ik best mee als fotograaf Maar dat hoor ik dus vanavond
pressent
Geplaatst: 14-07-12 11:01
Ja baal er echt wel van en als het nou mijn knie ofzo wat geweest, of nouja alles behalve mijn gezicht... Maar nee hoor, ben juist lomp bezig geweest net voor deze meeting.
Ik heb misschien wel last minute een model? Later beginnen is voor mij prima. Maar zou het wel fijn vinden als het door gaat, want heb er toch erg naar uit gekeken enzo.
We kunnen er ook gewoon een leuke herfstshoot van maken Heeft er iemand een leuke doorzichtige paraplu? Of juist een knalkleur? Misschien iemand een roze plu met dezelfde kleur roze broek? Of een leuke regenjas? Een stoere leren jack? Ofzoiets?