tuurlijk moet er niemand afmelden.. Ik dacht alleen dat de regiokampioenschappen van Noord Holland op 22 juli waren, dus dat is even afwachten was de vos op de kring doet.
Maar mocht ie door mogen als die fijn dressuur loopt, dan hoop ik gewoon dat ik vroeg moet starten.. Kan ik daarna als nog komen.. Ik weet het 8 juli al trouwens, dan zijn de kring dus dat is ruim op tijd
Bonny: regio NH is idd op de 22e hoor, of is er iets gewijzigd? Alleen de sluitingsdatum voor de inschrijving is een week opgeschoven.
Leliaardje
Geplaatst: 29-06-12 23:23
texelse schreef:
Bonny: regio NH is idd op de 22e hoor, of is er iets gewijzigd? Alleen de sluitingsdatum voor de inschrijving is een week opgeschoven.
Volgens mij heeft ze het daar ook over Texelse: op 8 juli de kringwedstrijd en daarna weet ze of ze de 22e naar de regio kampioenschappen mag (en dan dus niet naar het uitje kan).
texelse
Geplaatst: 30-06-12 08:17
Ohhh, Lelie, dan had ik het verkeerd begrepen. Nou, de haarkleur geven we dan maar weer de schuld vandaag!! En voor mij geldt dat ook hoor, als jongste naar de regio mag, tja dan schiet het uitje er bij in, maar zo ver is het nog niet!!