Nog 'even' een weekje wachten bij mij vrees ik Ik had een meeting in Noordwijk, op 28 mei. Daar staan nog steeds niet alle foto's van alle fotografen op.
Ik heb Wimbley op het forum geplaatst en nog wat onder algemeen/overige. Ik weet alleen niet hoe ik een apart onderwerp krijg onder de hoofdindeling van bv Wimbley. In andere forums zag ik nog sub-onderwerpen per fotograaf onder de paardennaam. Weet iemand hoe dat moet?
Wauw NESCAFE!!! Die foto van Wim los (eigenlijk aan de longe) geweldig!!! Ben er helemaal verliefd op
Jitske
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 10:00
Het forum is net zoals Bokt, alleen dan met veel meer basis software. De categorie 'Wimbley' is dus gewoon een topic waarin je kan reageren. Ik heb al mijn foto's op mijn website, de link geplaatst met 2 voorbeelden. Doen jullie het niet uploaden op een site waar ht ook in 1 map staat? Want dan kun je net als ik gewoon de link plaatsen. Wel zo overzichtelijk ook voor een uiteindelijk totaaloverzicht. Niet alle modellen hebben Bokt, dus voor een eindverzameling zou het wel makkelijk zijn als jullie 1 link per paard hebben
Ash_
Geplaatst: 03-07-12 10:10
Ik krijg de error dat ik eerst 2 normale posts moet doen voor ik een link kan plaatsd op het andere forum hebben jullie dat ook?
Heb elke paard in een aparte map op facebook. Dan gewoon een link van facebook plaatsen bij het naam van het paard?
Als jouw FB toegankelijk is voor iedereen (ook zonder FB) is dat een goeie
Maar dat je een melding krijgt dat je 2 andere posts moet plaatsen zou niet moeten kunnen denk ik? En anders gewoon even proberen waar je weil iets kan plaatsen?
Jitske
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 10:40
Okee, dan nog even de huishoudelijke mededeling; het boodschappenlijstje! Ik zet hier neer wat alles gekost heeft, willen jullie zelf uitrekenen wat je gegeten hebt? Mijn rekeningnummer is per pb te verkrijgen.
Elke smaak milkshake 2,25 Cola 2,25 Patat mayo 2,05 Patat mayo pinda/oorlog 2,25 Br kroket 1,95 Kaassouffle 1,50 Patat speciaal 2,25 Br kalfskroket 2,- Fristi 1,75 Fanta 2,25
Haha zo is het maareen kort lijstje. Het echte lijstje was bijna 100 euro!