die lens is geweldig bellatrix. Al jaar en dag mijn vaste lens, schiet schitterende foto's. Geen poespas, maar mis de usm etc helemaal niet (ben ook niet anders gewend) zowel concerten als paarden mee geschoten, ragscherp Enige nadeel is dat je op korte afstand enkel een neusgat hebt hihi
Ik moet zeggen dat ik hem op mijn 350D nog geen spectaculaire foto's vind geven...maar goed, ik heb alleen wat foto's gemaakt van een kasteel en van mijn kat. De body heeft toch ook met de kwaliteit te maken?
Weet je, mijn lens komt uit amerika, die heb ik toen gekregen. Ik heb hem een jaar gefrustreerd in de kast gesmeten omdat ik er gewoon géén fatsoenlijke foto mee kreeg. Dus misschien is het gewoon een lens die oefening vereist haha Die foto van jou is toch ook niet veel mis mee?
Op 2 plekken scherpstellen? eh? De scherpstelpunten zitten toch in je camera?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-06-12 19:26
Je draait aan je lens om te zoomen bedoel ik. En dat draaien kan ik op 2 plekken. De plek die het verste weg zit kan ik ook mee scherpstellen ben ik achter gekomen. Het klinkt nogal verwarrend sorry!
Maar niet alle lenzen kan dat als lens/camera op autofocus staat. Bij Canon kun je nog slinger aan scherpstelring geven als camera al heeft scherp gesteld.
Hierbij de foto's van de parkeerplaats en de omgeving. Ze zijn niet zo duidelijk, want ik zat te paard. http://www.mijnalbum.nl/Album=GKSLNIKB Deze locatie is 1 km voorbij het bosbad en 600 meter vanaf camping Ginkelduin (dus daartussen). Bij parkeerplaats de Utrechtse Baan