Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb van andere klanten wel eens gehoord :Citaat:Is het misschien mogelijk om het logo te verplaatsen? Of in ieder geval nog iets transparanter te maken?
Citaat:Ik vind zelf foto's mooier zonder het logo door de foto heen, is er misschien een manier dat we samen tot een oplossing komen?
NinaCharlie schreef:Uit voorzorg dat iemand het logo erafknipt als deze in het hoekje staat, en duidelijke reclame
Citaat:Dus we krijgen foto's met het logo dwars door het paard?Sorry maar dat klinkt voor mij niet zo logisch
Althans niet voor de modellen.
Citaat:Ok, dus ik maak werk van mijn paard en krijg dan foto's met een naam dwars door het paard heen? Dat kan niet zo geregeld worden zoals andere collega's dat doen? Gewoon fatsoenlijk in de hoek?
Citaat:Ik krijg trouwens de nodige PB's dat dit niet de normale gang van zaken blijkt te zijn, misschien moet je een voorbeeld nemen aan je collega's die wél begrijpen hoe het in elkaar steekt!
Citaat:Ik begreep dus dat er laatst iemand dit ook gedaan heeft, en die kreeg wel foto's maar dan met logo dwars over de hele foto, Als het logo kleiner moest, moest ze voor betalen, dat is dus niet standaard?
Citaat:Ik zie nu namelijk 2 fotografen staan waarbij logo's dwars door het paard gaan. Daar ga ik geen moeite voor doen. Ik heb zelf ook een super camera.

IlonavB schreef:Happinez schreef:Ilona, jij bent goed op gang haha !![]()
Die eerste spetterfoto van deze zwarte heeft wel een gaaf effect haha
Zit midden in mijn toetsweek, studieontwijkend gedrag haha!
CoronaLime schreef:Laten we het er hier maar bij laten, elke fotograaf zo zijn eigen ding inderdaad en zoals Nina zegt, in overleg is er veel mogelijk
Esther heeft helaas laten weten dat ze geen interesse meer heeft in de foto's die op de meeting gemaakt zijn dus dat we onze tijd elders in kunnen steken, tenzij we ze natuurlijk zelf in ons portfolio willen hebben. Commentaar hierop oid is niet nodig, ze leest niet meer mee en heeft daarom gevraagd of ik dit namens haar door wil geven.
Ilona, succes met je toetsweek! Gaat het een beetje goed tot nu toe?