Ik wil iedereen er nog even aan herinneren dat we hadden afgesproken dat de gene die na 14 juli afzegt wel moet betalen. In verband met het aankopen van spullen. Is er iemand die de rekening nr. van Lizet heeft? Want we moeten haar het geld over maken en we hebben nog maar 2 week. Aangezien alles ook ingekocht moet worden...
Moet ik het plastic spul nog aanschaffen aangezien ik bij de action werk? Zoja dan moet ik daar ook geld voor hebben. Kan het niet gaan voorschieten...
Naomi, zit monique ook in het huiskamer topic van ons? Weet zo even niet wie ze is namelijk.
Nee ik weet ook niet wie haar rekening nr wel heeft. Anders moeten we het toch op iemand anders zijn rekening doen, aangezien ik ook niet weet wanneer ze terug komt.
Volgens mij had ze aangegeven ruim op tijd terug te zijn voor de boodschappen ed! En geld is maar max 2 dagen onderweg, dus lijkt me dat dat wel goed komt toch? Zij heeft ook een boodschappenlijst ed dus denk niet dat ze het zal waarderen als opeens andere mensen het overnemen.. Zit nu op mobiel dus kan de lijst niet quoten, maar ben er uiteraard bij!
Ja ik wil eigenlijk ook wel geld over gaan maken... Word lekker weekje hier 14 juli bbq klasgenoot 17 juli bbq afsluiting seizoen muziek 21 juli bbq meeting En dat terwijl ik me voor genomen had gezond te gaan eten
Geertje3 is Monique inderdaad. Maar het gaat bij Monique een beetje om het weer, als het mooi weer was, moet ze kuilen en dat kan je niet 2 weken van te voren zeggen hier in Nederland.. Hoe gaan we dat voor haar doen? Alleen voor haar, maar dan ook echt alleen voor haar, een uitzondering maken? Of niet?
En Lizet is op vakantie en zou als het goed is ergens deze week terug komen als ik het goed heb
ik meld me zelf ook weer even hoor. ja ik ben dus monique haha. Inprincipe kan ik waarschijnlijk gewoon komen, tja klinkt weer zo dubbel. We hebben he ter gisteren nog even over gehad, en het word wel een beetje kielekiele zeg maar.
haha okee, dan heb ik daar ook weer een naam bij Monique
Okee, ik wist niet dat Lizet vrijdag al weer komt. Maar als ik het plastic spul nog mee moet nemen van action (omdat ik daar werk dus met korting) Moet ik het wel optijd weten. Omdat ik 21 juli niet werk en geen korting krijg op een dag dat ik niet werk. Dus eigenlijk moet ik het dan gewoon de 14e meenemen. Daarna werk ik namelijk niet meer voor de bbq.
Ik (sanne ) wil me ook nog graag aanmelden! Westerlee is ook oost Groningen toch?
Karin92
Geplaatst: 11-07-12 18:01
Als ik het plastic spul wel moet halen moet ik dit voor zaterdag even weten. Graag hoeveel ik moet hebben van alles. En dan moet ik ook geld hebben. Resterende bedrag krijg je natuurlijk terug. Want heb geen geld om het voor te schieten nu.
Sanne, leuk als je ook komt! Hebben we ook gelijk een gezicht bij jou haha.
Ik ben niet bang voor honden, vind ze alleen maar heel erg leuk!
Is er ook iemand die een camera meeneemt om foto's te maken? Is misschien ook wel leuk? (ik houd mij beschikbaar)
Niet banketstaaf bedoeld, maar is het dan niet net zo handig als Lizet gewoon alles in 1 keer meeneemt? Anders is het zo'n gedoe met hoeveel geld jij nodig hebt enzo...