Ook even uitkijken met glazen die je op je tafel hebt staan voordat je gaat "floepen" met je reflectiescherm.
Ervaring
Het waren iig geen wijnglazen of van die dubbelwandige glazen. Die waren zeker gesneuveld.
Ciinderella
Geplaatst: 11-04-12 18:29
haha .. tja, de eenvoud van het reflectiescherm Ik heb de eerste keer een uurtje staan te tobben, tot ik een vriend heb opgebeld HEEEELLLPP! haha, hij had het nogwel laten zien toen ik hem had gekocht.. en nog, ik snapte er geen snars meer van. Het ergste.. als je eenmaal denkt dat je het kunt en snapt, dan lukt het je de dag erna weer niet ...
Als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan dan is het doodsimpel !
Ja Stuk beter dan degene die ik nu heb Dus de oude gaat eruit en dan komt die er voor in de plaats. Jouw 2.8 (met IS toch?) is natuurlijk wel nog beter, maar als er zo'n bedrag van mijn bankrekening wordt afgeschreven wordt ik gek Volgens mij zou ik zo'n lens niet eens durven gebruiken
Ik ben ook op een actie aan het wachten En dan koopt mijn vriend hem zonder BTW en er gaat ook nog 4% investeringskorting af Dus lekker 23% eraf (+ hopelijk nog een aanbieding)
Alvast veel plezier volgende week! Mocht er nog een keer vaker zo'n meeting komen, ook weer in de loonse en drunense duinen, misschien ben ik dan wel van de partij met mijn fries
Ik hoop echt dat het een beetje droog blijft. Ik ga namelijk 2 dagen die kant op om lekker te genieten met mijn paardje. Gaat de meeting wel door met slecht weer?