ik ken ook nog een jongen met een schim, weet alleen niet of die zin heeft om tussen allemaal meisjes te lopen kan vragen? hij heeft best een leuke schimmel!
Vealosz
Geplaatst: 23-05-12 09:48
Ik ken er wel 1, maar beestje is ook al op leeftijd. Ik stuur der wel even berichtje.
edit: @ Jill, wat ben j doen? App me ff!
Laatst bijgewerkt door Vealosz op 23-05-12 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Laurahh
Geplaatst: 23-05-12 09:49
Laat maar weten of ik haar moet vragen Zou banketstaaf zijn als ik vraag en daarna zeg; oh sorry we hebben toch al iemand anders
het hoeven er niet persé 3 te zijn. Omdat iLOVEVIDO eigenlijk al steeds in de groep van 4 paarden zat (terwijl de andere groepen uit 3 paarden bestonden). Dus als we er 2 kunnen vinden dan zijn de groepen weer gelijk, 3 - 3 - 3/
Fijn dat jullie allemaal mee denken! ik ben benieuwd of er iets uitkomt. Bij mij op stal staat 1 andere schimmel, een PRE, maar hij heeft helaas last van zijn gezondheid dus ik weet wel zeker dat dat m niet gaat worden.
hey iris! klopt jij hebt een hele leuke! en je staat in nijmegen toch? Misschien is er iemand in dit topic met een plekje vrij op de trailer? Bij mij helaas niet, onze auto kan maar 1 paard trekken.
Oh haha ik vind 10 paarden modellen wel echt veel Persoonlijk heb ik het na 7 eigenlijk wel gezien, vooral omdat ze allemaal wit zijn, haha! Nee maar mij maakt het niet uit, als we niet meer modellen krijgen is het jammer maar opzich zijn 8 modellen ook meer dan voldoende toch
jameyskatje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 06:01
Zullen we afspreken dat we doorzoeken / afwachten en dat modellen zich kunnen aanmelden tot vrijdagavond 20:00 uur?
Want dan ben ik nog in de mogelijkheid om op tijd het schema aan te passen en het ook op tijd aan jullie bekend te maken. Als we nu inderdaad met 7 of 8 modellen over blijven ipv 10, dan wil ik graag ronde 1 en 2 in 2 keer verdelen ipv 3.
Nu hebben we bv 2 rondes verdeeld over 3 tijdsmomenten. Dat betekent dus dat je 2x aan de beurt bent en 1x pauze hebt. De groepen waren verdeeld als 4 - 3 - 3. Maar als we nu met 7 of 8 over blijven dan verdeel ik die groepen in 4 - 3 of 4 - 4. En dan kunnen we het dus in 2 tijdsmomenten indelen.
Even een voorbeeldje gemaakt. Dat scheelt toch zo'n 3 kwartier op onze planning. Is misschien ook wel gunstig voor de paarden, dan blijven ze wat frisser omdat het minder langdradig is. We zouden er dan ook per ronde 5 min bij kunnen plakken of 5 min er tussen, zodat we iets meer speling hebben?
Voorbeeld / voor het idee:
Maar laten we vooralsnog goede hoop hebben en wat modellen scoren.
Dan heb ik alvast een plan B klaar liggen, om te voorkomen dat er straks 5 modellen op 2 paarden staan ingedeeld.
Ik ga vanmiddag meteen Renske bellen! Ze zit zo op school dus dat is op zn vroegst. Ik zit ook al te denken of ik meer schimmels ken, maar ik geloof van niet.