Jaaa mijn lieve kleine shetlandertje Zo gaaf die foto's Lot! Was die foto van Heaven en Nels nog leuk geworden en maar schreeuwen naar elkaar haha
Happinez
Geplaatst: 22-04-12 22:45
Ik geniet heerlijk mee van de foto's I like Nels nu nog meer nu ik met hem gemend heb
Buckje
Geplaatst: 22-04-12 22:47
Poe ja maar ga nu me nest in.
Sappos
Geplaatst: 22-04-12 22:48
Nels is echt erg, gaat er iemand anders mee rijden dan gaat ie de stugge shet uithangen Eten, sloom doen haha. Maar hij is braaf, ik vertrouw m voor 100 %, ook met anderen. Als je hem fris hebt en alleen is het gewoon een hele prettige pony om mee te rijden, goed gehoorzaam maar niet sloom.
Trusten Ik wil ook wel slapen haha
Happinez
Geplaatst: 22-04-12 22:50
Vond hem nu ook wel fijn hoor, kan misschien soepeler maar kwam netjes terug. Ik vraag alleen minder door denk ik dat jou Beetje te voorzichtig nog.
Trusten Lot !
Ik ga denk ik ook zo * doet altijd "vroeg" naar bed pogingen.. Lukken alleen nooit * , heb ontzettend last van mijn knieen en schouder
Ja hij is nu na een stuk rijden ook gewoon er een beetje klaar mee. Dat zeg ik als je m fris van de trailer hebt en gewoon netjes rijd dan is het een hele prettige pony. Maar Blaas ook enkelspan en alleen is ook super lief en fijn alleen nu lopen ze elkaar op te naaien.
En Bo vind ik naar aanleiding van de 2 tellen dat ik erop zat maar ook gewoon tussen alle aanspanningen een ontzettend lief en prettig paard