we hebben er ook eentje tussen zitten in de middag groep die wel los kan gooien (aan lijn) maar niet kan rijden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mogen toch niet op het strand pinkie87 schreef:Haha die bui had ik al op de radar gezien! die zou tot half 10 over vliegen, maar ja dan zijn we toch nog niet dus lekker laten regen!
ow als iemand eerder is graag achteraan helemaal parkeren anders moeten we weer de hele parkeerplaats over lopenmogen toch niet op het strand
ik blijf nog even 5 minuten liggen in bed (te laatgaan slapen
). Wij hebben een zilveren auto, komt helemaal goed. pinkie87 schreef:pinkie87 schreef:Haha die bui had ik al op de radar gezien! die zou tot half 10 over vliegen, maar ja dan zijn we toch nog niet dus lekker laten regen!
ow als iemand eerder is graag achteraan helemaal parkeren anders moeten we weer de hele parkeerplaats over lopenmogen toch niet op het strand
Zelfde plek als vorige keer toch? Ongeveer waar mijn Google Maps linkje naar verwijst toch?

Ben nog aan het nagenieten van gisteren!
Nu het zonnetje van gisteren nog.
Het was een mooie en gezellige dag! 
, eten besteld. Ik had zin in pizza, papa niet. Papa stelde, patat, chinees, vis voor maar daar ben ik niet dol op (zeker niet op vis
. Maar toen kwam ik met een goede oplossing dus straks lekker eten
. Het zonnetje schijnt hier en het is echt warm! Jeetje, jammer dat we die zon toch wel gemist hebben en die temperatuur hier ligt ook hoger
.
ben nu ook aan het kijken ben al te vrede over de 2de groep nu de eerste groep eens bekijken
Eens kijken of er wat valt te redden....
Of dat ik alles opnieuw moet installeren...