Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Dringende oproep!
Op dit moment hebben we 7 deelnemers voor de middag.
Aangezien we met 12 paarden zijn, wil ik graag iemand van de middag naar de ochtend verplaatsen.
Nessie had aangegeven dat het voor haar niet uitmaakt, dus die staat al in de ochtend.
Femke moet in de middag, die mag niet naar de ochtend ivm het helpen met opstarten bij de organisatie.
Dus kan er 1 iemand van de volgende mensen naar de ochtend?
Semmetje
Yesorno
Eeffii
Elegance_
Loonew
__Jojo__
Fairytail schreef:Tjee lastig weer. Mij maakte het inderdaad niet uit maar voor mensen die van verder weg moeten komen is verhuizen kwa tijdstip toch lastiger denk ik. We starten niet zo heel vroeg toch?
Citaat:Maar, omdat vele van jullie deze datum al vast hadden staan, wil ik vragen als er iemand de organisatie over kan nemen?
Ik heb nog geen planning gemaakt met hoe en wat, maar wel welke paarden er in de ochtend en middag kunnen.
Femke nam ook een deel van de organisatie opzich, maar ik denk dat het handiger is als er een fotograaf mee kan helpen, omdat deze er de hele dag is en Femke 'smiddags met Tweety terug komt.
Of iemand van de modellen die 'smiddags terug wilt komen en de taken van Femke over wilt nemen? Als Femke dit zelf ook wilt.