Weer is nogal veranderlijk. We kunnen ook wel iets later afspreken. Nu komt er niemand om alleen maar wat te drinken. zullen we anders half 1 doen? Dan kunnen we kennis maken en om 1 uur zadelen.
Meiden ik heb slecht nieuws. Ik ben een beetje bang geworden voor het Rhino virus dat steeds dichterbij komt. Ik vind het eigelijk beetje eng mijn paar in contact te laten komen met die manege paarden daar. Ik ga even nadenken of ik het risico wil nemen of niet.
T is net als n koortslip. alsje t aanraakt besmet je jezelf ook maar anders niet. Als je je paar niet met andere paarden laatn neuzen enzo is er niets aan de hand!
Had de link van Romy aangeklikt en denk ook niet dat het in 1x buitenrijden gelijk elk paard is aangestoken en ik denk dat de eigenaar die zieke paarden ook niet eens mee laat gaan.
Even over dat virus misschien moet iemand even contact met die eigenaar van de stal opnemen want misschien wilt diegene niet dat er mensen van een andere stal komen het virus kan de mens namelijk ook afgeven...
Voor de genen die het willen weten.. Ik hoorde vandaag dat rhino ook gesignaleerd is in Ermelo (naast Putten) Buitenrijden zou in principe moeten kunnen.. Zolang je je paard niet laat eten van de bladeren enz.
Maar je weet natuurlijk niet, of er mensen op het terrein hebben gelopen, die in contact zijn geweest met een geïnfecteerd paard.
ElSea
Geplaatst: 03-03-12 20:51
Hoelaat zijn we dan ongeveer klaar? Ik dacht, half een kennismaken, 1 uur zadelen, 1:15 rijden, 3:15 terug zijn, 3:30 klaar met afzadelen, en dan terug naar huis?