MissToseland schreef:aangenaam, Corina Plat en ik weeg gelukkig iets minder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:Nou, de knoop moet toch ooit doorgehakt.. We kiezen voor 6 combi's smorgens met een pauze voor het paard.. Het kloppende schema volgt een dezer dagen..
Ik vind niet dat Leentje zich ondanks alles af moet melden/op de reservelijst moet komen omdat wij het misschien iets te groots hebben aangepakt..
Sita_ schreef:Zoo, het schema is af... Heb het maar afgemaakt, ander slaap ik niet..Citaat:Fotografiemeeting Zondag 23 Oktober..
Het meer is gelegen aan de weg ‘Canada ‘. Er is voldoende parkeergelegenheid zowel links als rechts van de weg.
Aanvang:
De ochtendgroep start om 10.00 uur.
Fotografen worden verzocht een kwartier van te voren aanwezig te zijn ivm het klaarzetten van de ‘paddockjes’ en het voorbereiden van de shoot.
Omstreeks 13.00 uur is er een half uur pauze voor de fotografen.
De middaggroep start om 13.30 uur.
De dag zal eindigen omstreeks 16.00 uur.
Ochtendploeg..
Portret/actie duurt tot 12 uur, daarna is er een uurtje ingepland voor rijfoto's & waterpret..
**
Middagploeg..
Portret/actie duurt tot +/- 15 uur, daarna is er een uurtje ingepland voor rijfoto's en waterpret..
_Daniella schreef:HelgaV en Mara1 zijn eigenlijk de mensen waar ik nog een reactie van zou willen.
Dat zijn de personen die zich alleen maar hebben aangemeld en daarna misschien 1 reactie in het begin hebben geplaatst.
MissToseland schreef:Nyckle, en voor in de middag Anna, onze schema'sheb het even voor mezelf uitgeschreven
Schema 's ochtends
10:00-10:20: Vidal
10:20-10:40: Kas
10:40-11:00: Lightning
11:00-11:20: Hester
11:20-11:40: Corina
11:40-12:00: Skip
Schema 's middags
13:30-13:50: Reza
13:50-14:10: Wilco
14:10-14:30: Ojan
14:30-14:50: Nestor