Voor mij is dat helaas echt veel te ver om. Ik zou jullie wel eventueel in Arnhem op het station kunnen oppikken?
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-11 08:59
Via Arnhem naar Voorthuizen vanaf Apeldoorn is wel erg mijl op 7. Dan kan je beter de bus pakken en afspreken dat iemand je even bij de halte in 't durrep oppikt.
Dat kan, hoeft niet. Je kunt de A28 blijven volgen en dan bij Nunspeet dwars over de Veluwe richting Voorthuizen (N302), of je kunt bij Kampen de A50 nemen en dan bij Beekbergen de A1 op. Qua kilometers is via Beekbergen om, qua tijd maakt het niet uit, omdat dwars over de Veluwe met grote delen max. 60 km stukken niet erg opschiet.
Ah. Ik weet ook niet hoeveel ruimte ik nog in m'n auto heb. Ligt er ook aan of Evelijn en Carola mee rijden. Mijn Aygo is maar heel veel ruimte biedt hij niet
Anoniem
Geplaatst: 06-07-11 17:12
Scheelt dat, mocht het de uitkomst zijn, ik niet zo groot ben, ik kan makkelijk in het midden zitten.. (ik had hier eens 3 lange mannen in de bedrijfsaygo )
Benzinekosten worden uiteraard gedeeld (sowieso is voor mij alleen heen, Martine ook terug, ik rij terug met Amanda mee naar de randstad )
Laat even weten of jullie eruit zijn/komen, als het toch lastig wordt, dan zorg ik dat ik met mijn grote auto kom en kunnen jullie met mij mee vanaf Apeldoorn. Met mijn 'normale' auto (:+) wordt het voor mij ook moeilijk aangezien ik de harp ook al achterin heb natuurlijk!
Bij deze de definitieve melding: Ik kom! Ik kom met de auto uit friesland, dus als ik nog iets of iemand moet oppikken/meenemen. Rijden via Apeldoorn is ook prima. Ik weet alleen niet hoe lang ik het red om te blijven, dus we moeten wel even zien hoe het terug moet. Qua muziekinstrumenten kan ik mijn fluit meenemen, neemt verder dus geen ruimte in.
Ik kom ook hoor Heb vrijdag eerst het bedrijfsuitje in Amsterdam, dat duurt tot zaterdag 13.00 uur als het goed is. Als dat allemaal volgens planning verloopt, heb ik nog precies tijd om terug naar Rotterdam te racen en met Amanda richting Voorthuizen te gaan. Loopt het minder goed volgens plan, dan zal ik wel rechtstreeks doorkomen vanaf Amsterdam