Vaak zijn zijn ouders dan wel wat lastig.. Maar dan zoeken we gewoon een wat oudere man die al geen ouders mee heeft (Voor al uw oplossingen -> Debbie)
Maargoed.. ik ga mezelf even een schop onder mn kont geven. Heb de hele dag nog geen reed gedaan. Alleen de stallen gedaan en wat paarden gewisseld. En 600x dit filmpje bekeken.. vind hem ineens helemaal geweldig http://www.youtube.com/watch?v=NAXPyyI0NrA&NR=1
Ik heb inmiddels de helft van wat ik moet doen voor morgen af! Dus ik ga gauw weer verder, dan heb ik nog een vrije avond, en kan ik ff lekker tv kijken. En misschien als ik het op kan brengen alvast wat vooruit werken aan sommige vakken!
Het miezert hier, en het is grijs, en saai, en blegh. Hang al de hele dag op bed! Vandaar dat het allemaal wat langzamer gaat dan normaal....
Het is hier ook vies, mistig en grijs. Mag zo lekker naar huis fietsen, eerst nog ff langs supermarkt. Jak.
Sentido
Geplaatst: 01-02-11 18:01
En ik zit nog steeds in mijn pyjamabroek
En nee ik ben inderdaad niet naar school gegaan
Sence
Geplaatst: 01-02-11 18:02
Jij stoutert !!
Sence
Geplaatst: 01-02-11 18:05
Als ik niet word gebelt hoef ik morgen pas om 1 uur te beginnen
Debbie
Geplaatst: 01-02-11 18:07
Haha ik verruil die pyjama broek altijd ergens in de ochtend voor een trainingsbroek. Is net wat handiger in de stallen.
Zal me zo toch eens in de rijbroek moeten hijsen, eten maken en dan even hobbelen. En daarna weer lekker youtub'en. (Ben ineens sinds gister helemaal gek van de kast Ik heb altijd van die tijdelijke obsessies )
Ik ook altijd trainingsbroek.. vaak als ik thuis kom, dan trek ik die meteen aan Zit veelste lekker haha! Ik moet morgen half 8 alweer op het werk zijn
Half 8.. dan zit ik net een half uurtje in de trein en ben ik bijna in Groningen, waar ik dan 10 minuten op de bus moet wachten om vervolgens keurig om half 9 de pc op het werk aan te zetten