Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:04

Ik heb idd ook 2 weken van alleen maar leren etc. achter de rug. Nu even rusten. Sterkte nog met leren!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:05

Evony schreef:
mennn ik ben al sinds vrijdag non stop met school bezig, zelfs gister in de trein heen en terug van JA geleerd, ik wil niet meeeeheeeer xD

Had vorige weejk se week moest ik ook alleen maar leren ven blij dat ik dat achter de rug heb! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:50

salatiga1995 schreef:
Evony schreef:
mennn ik ben al sinds vrijdag non stop met school bezig, zelfs gister in de trein heen en terug van JA geleerd, ik wil niet meeeeheeeer xD

Had vorige weejk se week moest ik ook alleen maar leren ven blij dat ik dat achter de rug heb! :D

ik heb tentamen week (wel 3 tentamens maar echt super veel stof :+)
en ik heb echt geen zin meer :P nu even pauze straks weer aan de bak ;(

lovebelly

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:11

Ik heb ook pta week :(

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:39

Haha, het is volgens mij nationale toetsweek. Ik heb deze week alleen maar toetsen (geen les), ook enkele toetsen die meetellen voor het examen. Dus ik ben ook hard aan het leren.
Ik wil ook niet meer, maar ga het toch wel even doen :P

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:52

Hier ook iemand die nu hoort te leren, even thee drinken en weer verder! ;( Ik heb helaas twee toetsweken! 9 Schoolexamens, 1 luister en 1 mondeling. Dus ik zal ook niet zeer actief zijn! Iedereen veel succes! :j

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:24

Ik heb 4 toetsen die metellen voor examen! :(

Ben school helemaal beu!!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:25

Iedereen succes met leren!
Ik heb volgende week toetsweek.
Ik kreeg net mn cijfer van een engels proefwerk
terug, en ik had een 9 :D Hihi, best blij nu :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 17:20

Super goed joh!

Iedereen succes met leren idd!

Vorige week werdt ik een keer wakker van de hond die blafte. Deed ik mijn gordijn open, zat er een roofvogel in de achtertuin met een grijze walm om zich heen. Ik dacht echt: Kuheutt.. mijn konijn! =P Gelukkig was dat niet het geval, 't was 'maar' een duif. Toen ik nu net op de bank lag hoorde ik 'boem' tegen het raam, keek achterom en zag een grijze walm. Ik opgestaan, en ik zag dus wéér die roofvogel met een duif. Hij schok van mij, dus de roofvogel en duif vlogen meteen weg. de hond helemaal tekeer, blaffen enzo. En de pup durft de 'crime scéne' niet te betreden =P Ze vind al die veertjes die er liggen erg eng, haha!

Ik vind roofvogels prachtige beesten hoor! Maar 2 keer in zo'n korte tijd.... Ik hoop toch niet dat hij binnenkort met m'n konijn aan de haal gaat...

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 17:36

Iedereen succes met leren! Wat ben ik blij dat ik dat voorlopig niet hoef te doen :+

Wow iris lijkt me niet echt heel fijn om te zien! Hopen inderdaad dat hij van je konijn afblijft! Zit je konijn wel in een hok? :+ sta je toch raar te kijken als je konijn zo wegvliegt in de bek van zo'n vogel! Bij mij vlogen een keer 2 kauwen tegen het raam, achter elkaar zeg maar. Ik was heel rustig aan het leren en toen ineens boem, dus ik kijken wat was dat? En toen vloog er voor mijn neus nog 1 tegen mijn raam, durfde niet meer naar buiten te kijken bang dat ik ze daar zo dood zag liggen xD
Er zat ook allemaal vies slijm op het raam was heel vies om te zien! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 17:57

M'n konijn heeft een hok waarbij die zelf de ren in en uit kan lopen zeg maar... En ze is een beetje maf, ze zit eigenlijk altijd buiten. Ook in de sneeuw en regen =P

Ik vind alle dieren eigenlijk heel leuk! Roofvogels vind ik echt heel gaaf! En als dus op zo'n natuurlijke manier een beest gepakt wordt vind ik het niet erg. Maar niet mijn eigen konijn! Maar idd, vogels die tegen het raam aanvliegen en daarna dood neervallen hoef ik ook echt neit te zien..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:20

ze vliegen hier wel eens tegen het raam aan maar nooit dood, dus dan spelen we weer een week voor vogel opvang :P

we waren vorige winter ook al egel opvang met 5 egels in een paarden stal, ze waren te laat geboren en daarom te klein en konden anders de winter slaap niet overleven dus toen hebben we ze geadopteerd en in het voorjaar weer vrij gelaten :P

ooka l een keer een postduif gehad die door de kat gegrepen was, ook overleefd.

de meesten overleven het gelukkig wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:55

Egels hebben we hier idd ook wel eens opgevangen, haha =)

De meesten overleven het idd wel =) Maarja, 't is de natuur! (het tegen het raam aan vliegen niet dan.....)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:18

Sorry Iris, had er helemaal overheen gelezen dat je t liever niet wilde vertellen :(:)

& Roofvogels heb ik het ook niet heel erg op.. :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:35

egels zijn echt heel schattig, vooral als ze nog heel klein zijn <3
pff heb echt al weer een rij wedstrijden voor dit jaar gepland :D
wordt druk jaar voor Beat aan het einde van de zomer hopelijk M dress start en voor de sgw wil ook dan richting het M gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:02

Maakt niet uit Debbie!

Ik vind roofvogels júíst gaaf! =D

Ja egeltjes zijn idd schattig! Succes met je planning Sarah!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:53

Evony schreef:
wordt druk jaar voor Beat aan het einde van de zomer hopelijk M dress start en voor de sgw wil ook dan richting het M gaan!

Lekker toch vaak op wedstrijden gaan! Ik wou vorig jaar al minimaal L dressuur starten, maar heb geen eigen vervoer en ben afhankelijk van iemand die het gewoon altijd druk heeft op het werk. Ben dus maar 2x pas gestart en zo zal het dit jaar ook wel ongeveer gaan :(

Wat een liefdadigheid trouwens hier! Die vogels die tegen mijn raam vlogen waren echt niet levensvatbaar meer :Y)
Het was dus bij mij geen opvanghuis maar een uitvaartcentrum :+

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:32

Bij mij ook meer een uitvaartcentrum! Arme beestjes

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:33

salatiga1995 schreef:
Evony schreef:

Lekker toch vaak op wedstrijden gaan! Ik wou vorig jaar al minimaal L dressuur starten, maar heb geen eigen vervoer en ben afhankelijk van iemand die het gewoon altijd druk heeft op het werk. Ben dus maar 2x pas gestart en zo zal het dit jaar ook wel ongeveer gaan :(

Wat een liefdadigheid trouwens hier! Die vogels die tegen mijn raam vlogen waren echt niet levensvatbaar meer :Y)
Het was dus bij mij geen opvanghuis maar een uitvaartcentrum :+

leuk is het wel maar ook super druk :+
vooral de sgw's dan ben je meteen een hele dag kwijt, dressuur maar een paar uur :P
achja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:13

Maar een sgw is wel vele malen leuker dan alleen een dressuurproef te moeten rijden... =)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:36

SGW lijkt me zo vet om een keer te doen :j
Mijn droom was ook om SGW te starten,
maarja, ik wist van te voren niet dat nu,
na 2 jaar, mn pony nog niet normaal over een balkje wil
galopperen :(:)

Wel altijd leuk om te zien hoe sommige hindernissen zijn gemaakt bij SGW! :D
Varsseveld is ook altijd heel leuk om te gaan kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:56

Stal is echt vlak naast Varsseveld =] voor mij op een kwartiertje fietsen ofzo. Als ik daar op het ch start ga ik er ook stappend heen =]

Zojuist toch maar een wrap besteld en niet de beroemde macpiemel van Jochem Meijer =p

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:20

Phoenix6 schreef:
Maar een sgw is wel vele malen leuker dan alleen een dressuurproef te moeten rijden... =)

dat is zo :D
die van mij is ook niet echt normaal bij een dressuurproef op een sgw wedstrijd, ze weten het op een of andere manier :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:23

ik ga me trouwens officieel uitschrijven voor het KNHS kamp :+
want ik ga niet alleen een paar weken bij een stal trainen maar ik krijg voor mijn verjaardag ook mijn E rijbewijs :D en anders wordt het een beetje teveel van het goede xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:27

Wat jammer zeg! Maar wel begrijpelijk!
En E rijbewijs is super tof! =D