Hhaha nee vanaf dan heb ik vakantie .. zou mis nog met vriendin te toure en op vakantie maarik denk dat ik wel wat kan regelen en veel datums wel kan .. maarja kan nog neit zover vooruit plannen
Dieuwkee schreef:ik ga niet op pk en ik ook niet.. nou dieuwke hebben we alweer aardig wat gemeen wat dit topic betreft ..Maareee denk dat we dit later nog maar eens meoten inplannen want kan der nu niks over zegge .. goooodnightt
ik al 3 x maar dat is gewoon bij de stal waar ik rijd/lesgeef zelf geregeld enzo. plannen jullie maar een datum, ik kan wss wel
owwjaaaa .. dachte even dat ik gek werd -dacht namelijk dat dit het gewone topic was - ..snapte eer niks meer van
moet ik daar een datum voor noeme ??Sjonge jonge je geeft me ook wel weer de moeilijkste taak ..willen we het trouwens in de zomer vakantie doen of daarvoor ?Meende dat daarvoor makkelijker was toch i.v.m. vakanties enso
Dieuwkee schreef:nou sietske. doe eens een datum moeilijk ;Pidd moeilijk .. ik zal me zo even verdiepen in de datums en dagen en dan kom ik met een datumpiee