Ik vond het ook erg gezellig! OUders vonden het ook leuk. Gelukkig is bijna alles al opgeruimd, dus dat scheelt ook. Lotje moet alleen nog iets meer leren wat een schappelijke wektjd is....
Volgend jaar maar weer!
Sim
Geplaatst: 19-12-10 15:14
Echt super dat jullie zo gastvrij zijn voor ons Lau! Het is zeker voor herhaling vatbaar (en volgende keer help ik opruimen).
Ach dat opruimen was opzich niet het ergste. Vaders was zo lief om tussendoor al een hoop te doen en volgens mij heeft om 3 uur vannacht (toen gingen Jan en Cees weg en Lielle en ik naar bed) nog redelijk wat gedaan.
Ik heb het echt super naar mijn zin gehad gisteren en vandaag Nogmaals: Lau en haar ouders, bedankt voor het openstellen van jullie huis! Vanochtend al druk in de weer met de paarden en het uitgraven van de auto's en het duwen van Eef haar auto! Vief voor de deur afgezet en haar vriendje ontmoet. Was nog wel even verkeerd gereden, want ik ging automatisch richting de benelux ipv de brienenoord Daarna Evie afgezet, die in een zeer ijsrijk dorp woont. Zelfs de hoofdweg was nagenoeg onbegaanbaar!
Hopelijk hebben Kim en Hilde weinig last van het weer richting Friesland
Sim
Geplaatst: 19-12-10 16:27
Heb je wel je mooie pan weer mee teruggenomen Mo? Ik denk dat er misschien wel iemand is die hoopte dat je 'm zou vergeten.....
Ik ben in friesland aangekomen hoor ! Een klein stukje was niet zo schoon, maar verder was het prima te doen. Lekker rustig aangereden en het ging allemaal prima!
Ik vond het ook super gezellig en het eten was echt heerlijk Volgend jaar maar weer. Lotje moet nog even de goeie wektijd ontdekken inderdaad haha.
Mootje
Geplaatst: 19-12-10 16:32
Lotje liet ons alleen maar weten dat Barush stout was Fijn dat jullie thuis zijn!
wij zijn ook net thuis. Nog even bij de paarden geweest, maar wegen waren mooi schoon en hier is heel veel minder sneeuw gevallen dan bij Lau. Het was echt supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
ik was ook veilig thuis ben gelijk door naar peerd gegaan Paard even los laten lopen in de longeerbak nou ja deed meneer zelf.. me boven been is nu behoorlijk blauw
Lau nog maals bedankt!!! waar was je papa vanmorgen?
Ik vond het ook super gezellig! Samen met Corien blijven slapen, omdat het toch wel heel hard sneeuwde Heb heerlijk gegeten, gekletst en geslapen. Vanochtend auto's uitduwen was ook grappig De wegen waren goed te doen allemaal trouwens
Zie trouwens wat er gisteren fout is gegaan met de heenreis. Ben een rotonde te vroeg naar links gegaan. Vervolgens ben ik braaf die hele weg afgereden tot een T-splitsing, waar ik naar rechts ging. Dat was ook een hele lange weg. Einde links, toen rechts, en toen zat ik ineens in Liesveld
Het was inderdaad erg leuk! Laura & ouders, bedankt voor de gastvrijheid.
En iedereen bedankt voor het bevrijden van mijn auto!
Lielle
Geplaatst: 19-12-10 22:23
Sannnn
Geplaatst: 19-12-10 22:27
Leuke foto's! Die van die mini is ook geniaal.
Eef_Bam
Geplaatst: 19-12-10 23:12
Het was echt gezellig, Laura en ouders bedankt voor de gastvrijheid!
De foto's zijn mooi, we hadden eigenlijk nog een actiefoto moeten hebben van iedereen duwend achter de mini , maar fotograaf Lielle hielp natuurlijk zelf ook mee!