felinetibor schreef:Citaat:Schoorl:
1. Feline
2. Tootje
3. Laura
4. Janine
5. Hennie
6. Amarens
7.
8.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gowlan schreef:Shetjjesz schreef:Kijk ieder kan wel gewoon zijn eigen geld betalen daar gaat iet om,
maar om voor ons allemaal beetje makkelijk te maken.
En vooral een beetje om mij Jacq en Am minder geld uit te laten geven omdat we toch al behoorlijk een eindje moeten reizen. Lijkt me indd Schoorl het makkelijkst maarja dan de vraag wie wil dat wel en wie wil dat niet??
Daarom kwam ik ook met het pot-idee.
Een andere keer met een meeting kan het voor anderen weer een voordeel zijn zegmaar, of wilden jullie het bij 1x meeten houden?
Woon dan wel in een klein huisje, maar als het gezellig is wil ik jullie misschien ook wel uitnodigen met mijn verjaardag of zomaar een keer..
xlionyx schreef:Dat moet ik nog even bekijken, ik heb namelijk een duur kontje(om het zo maar even te zeggen
), die niet in de goedkopere broeken wil passen en dus eigenlijk alleen in G-Star of Pepe-Jeans broeken wilt
felinetibor schreef:xlionyx schreef:Dat moet ik nog even bekijken, ik heb namelijk een duur kontje(om het zo maar even te zeggen
), die niet in de goedkopere broeken wil passen en dus eigenlijk alleen in G-Star of Pepe-Jeans broeken wilt
Liever verwend dan verwaarloosd?????
Hahaha, ik heb altijd gewoon een broek van de H&M, maar shoppen kan ik ook hier stuk goedkoper want dan heb ik geen reis kosten.
felinetibor schreef:Haha, ik heb een dikke reet en brede heupen dus die broeken passen mij als gegoten!![]()
Of we geven een slaapparty!!!!!!!!!!Hahahhaa, nee grapje.