ik graak er wel. Khad alleen gezegd tege os mama da het in Kalmthout was, ja seg die name lijke opeen mja ksal morge nog zegge, die slaapt nu al.. ma Quirina, os mama wil moeilijk doen en wel ff rondkijke enzo om te zien of jullie écht geen internetpedofiele zijn
JusticeWH
Geplaatst: 15-08-10 22:59
Haha das geen probleem ze Joyce ! Kzal zien dat mn huis wa opgeruimd is
@ Quirina : kheb gezegd tege myn mama da het nie in Kalmthout is, maar in Kampenhout, en nu mag ik nie, te ver, echt jammer..
JusticeWH
Geplaatst: 16-08-10 12:51
Da kan echt ni Van waar ben jij?
JusticeWH
Geplaatst: 16-08-10 12:55
In je profiel staat dat je van Zoersel bent, da's 50 minuutjes rijden van kampenhout ... Kan je anders niet met Lies meerijden? Die woont (volgens routeplanner) op een dik half uurtje van bij jou, als jullie ergens halfweg afspreken??
en volgend weekend? of volgende week? kunne lauri&amy dan ni, en dan heeft joyce meer tijd om de mama te overtuige?
JusticeWH
Geplaatst: 16-08-10 14:45
Ik ga volgende week naar zee met de paarden, en in het weekend moet ik mee op tornooi (invallen voor de commantant van de Kur op muziek vrees ik ) Het laatste weekend zou EVENTUEEEEEL gaan, maar die datum is in het topic voorgesteld geweest en toen kon bijna niemand... Het zal voor de volgende vakantie zijn vrees 'k, met Halloween ofzo ..;
hmmm ja.. ja rond halloween kan ik ni. want dan moet ik op zaterdag alty vroeg sjotte, kmoet alty thuis om 11uur & op verplaatsing is het laatste 3uur.. en zondags normaal werke. we zien wel zeker we kunne me halloween naar walibi ofzo
JusticeWH
Geplaatst: 16-08-10 15:05
Ja of doordeweeks ergens, daarom ni persé op een vrijdag ^^
Rietje
Geplaatst: 16-08-10 15:20
Hallooooo allemaal! Ik heb er eigenlijk echt superveel zin in, dus ga nog eens goed zeuren bij mijn ouders of ik tóch mag komen
Ik kan bijna altijd dus en 't lijkt mij echt gezellig, zo in de tent etc. jammer alleen dat 't zo ver is voor mij!
JusticeWH
Geplaatst: 16-08-10 15:35
Ja Riet en Joyce: hard zagen !!!!!
@Lies: als die 3dagen Dinsdag woensdag & donderdag zijn hebben we pech, want die dagen zit ik aan zee
Edit: ik kan EVENTUEEEEEEEEEEEEEEEEL van vrijdag 27 op zaterdag 28 proberen, maar er was wel wat volk die dan niet kon, het laatste weekend, ivm spullen vr school in orde brengen enal ..
ik kan dinsdag op woensdag, en donderdag op vrijdag
ma riet, tot bij mij ist 40minute van bij u, kom dan eerst tot hier?
Rietje
Geplaatst: 16-08-10 15:38
kunnen we anders niet nog eens een lijst maken van dagen die we kunnen of niet? Dat je je naam zet als je zéker kan en je naam tussen haakjes als je dan misschien kan?
Edit: ja den 20ste en 21ste kan ik natuurlijk wel, maar al de rest ni (meaning lauri, amy, joyce)
xLies
Geplaatst: 16-08-10 15:42
20aug: Riet, Lies 21aug: Riet, Lies tot beperkt uur maar kan opzich wel 22aug: Riet 23aug: Riet, Lies (heb 's avonds wel training normaal, zal vanavond fe vragen of die doorgaat) 24aug: Riet, Lies (alleen overdag, heb 's avonds wedstrijd) 25aug: Riet, Lies (heb 's avonds wel training normaal, zal vanavond fe vragen of die doorgaat) 26aug: Riet, Lies 27aug: Lies 28aug: Lies (alleen overdag, heb 's avonds wedstrijd)
en kan altijd zijn dat ze bellen om te werken ook..