Okee, dus dan worden het sowieso 2 meetings denk ik?! Ik kan de maand juli sowieso niet meer kom ik net achter, ik heb geen geld. Naar schier+naar zeeland een paar dagen.
Lessie
Geplaatst: 01-07-10 12:21
Ik ben de eerste 2 weken van augustus weg. En dan moet ik alweer naar school volgens mij. Dus juli komt bij mij wel uit!
Captain_
Geplaatst: 10-07-10 14:09
Damess....
Enya en ik willen dinsdag naar de huldiging van het nederlands elftal in Amsterdam! Toen dachten wij: Tis wel leuk om dan met wat mensen van bokt te gaan....
WIE WIL ER MEE??
Het is dus op dinsdag 13 juli. De boottocht start om 14.45 uur bij het Oosterdok. Het elftal gaat om 16.45 aan wal in de buurt van het Rijksmuseum. De huldiging op het Museumplein duurt van 17.00 uur tot 17.45 uur. Tijden zijn onder voorbehoud.
Lessie
Geplaatst: 10-07-10 14:14
Helaaas mag ik niet, denk! Me moeder vind het té druk worden!
Spreken we in de vakantie nog een keer af met een groepje ? Dat lijkt me wel leuk Misschien in de week van 9 tot 13 augustus? Wie kan er dan ? En wat kunnen we gaan doen ?
Maar is het misschien handig als iedereen eerst even vraagt of ze écht mogen, want vorige keer was het dat iedereen mee zou gaan, maar op het laatste mochten ze toch niet.