en marlous gaat dacht ik ook gewoon en eefje gaat toch ook gewoon mee?? Er moet denk ik wel binnenkort is gebelt worden waanntt het is al over 2weekjes
heeft iemand hier het telefoonnummer van haar zodat we kunnen vragen of ze al gebelt heeft?
SsSimonee
Geplaatst: 27-04-10 20:35
Zou ze het hier wel posten toch? Misschien een ander ff bellen? Denk dat het op hemelvaarts dag namelijk behoorlijk druk word en we niet weinig paarden willen huren
Anders bel ik morgen wel even met de vraag of ze al gereserveerd heeft, zo niet dan doe ik het dan.
@ Maris ga je nog mee of niet? Geloof dat de rest zich gemeld heeft he en anders geef ik gewoon aan dat het op het laatste moemtn nog kan veranderen dan geef ik gewoon 2 paarden teveel op voor maris en eefje dan, als ze niet komen zal het ongetwijfeld geen probleem zijn, akn ook gewoon aangeven dat we zelf anders de paarden wel uit het weiland plukken
het is hemelvaartsdag he grote kans dat het druk wordt en dat we als we te laat zijn helemaal niet meer kunnen... als eefje voor het weekend niet regaeerd ga ik gewoon bellen, ik wil niet net ernaast grijpen omdat het druk wordt...
jammer maris, maar zoals je al las gaan we snel nog een keer zodat naomi en kiki ook mee kunnen gaan en dan ben je verplicht mee te gaan want heb je al veeeeeeeel te lang niet gezien
Ik wacht nog even tot het weekend met bellen omdat eefje nog kan reageren
ja maar naar mijn mening moet een FP meeting bij het FP
Heb meetings gehad bij andere stallen maar is me lang niet zo goed bevallen als bij FP Uitzondering de shire's van Dapper maar dna kunnenw e niet met zn allen gaan daar zij er nu 9 heeft.
we gaan nu gewoon zowiezo naar het fjordenpaard donderdags met de mensen die meekunnen, en dan kunnen we best een andere keer gewoon een keer gaan bowlen en hapje eten of zoiets! maar ik vind dat we nu moeten gaan want ik heb me er heel erg op verheugd, en kiki jij kon zowiezo niet vanwege je tentamen dus dan kunnen we dat toch een andere keer doen, op een zaterdag ofzo?
oooooh wacht we bedoelen niet gelijk rijden, maar ook gewoon bowlen, filmpje ofzo? dan ga ik wel mee maar rijden wil ik liever met emeten alleen op fp doen eerlijk gezegd