Ik ben rond half tien bij jou of Kirsten, ik weet waar Kirsten woont maar niet waar jij woont, denk dat ik eerst jou haal en dan Kirsten want zij woont op de route.
Volgens mij heb ik tegen Marloes gezegd dat ik jou eerst haal. Maar goed, ik kom iig.
__Kirsten__
Geplaatst: 17-02-10 15:08
Oke, ik je wel verschijnen.
Kaka
Geplaatst: 17-02-10 15:12
Nou, ik ga er maar vanuit dat ik alleen naar Woudenberg rijd. Ik probeer vriendje zover te krijgen om voor mij Timtim te spelen, aangezien ik geen Tomtom heb (vriendje heet Tim...).
10.00 uur verzamelen zag ik (vroeg uit bed, heb zaterdagavond nog een feestje ).
Er kwamen toch geen extra kosten meer bij Marlies?
Prima. Ga dan een beetje naast en haaks op de hoefslag liggen, dan kunnen we ook nog springen Hoewel zo'n westernzadel volgens mij helemaal niet lekker springt.
__Kirsten__
Geplaatst: 17-02-10 21:58
Kaka schreef:
Prima. Ga dan een beetje naast en haaks op de hoefslag liggen, dan kunnen we ook nog springen Hoewel zo'n westernzadel volgens mij helemaal niet lekker springt.
Dan leggen we er een zeiltje over ofzo, maken we er schrik en obstakeltraining van!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 06:35
Iris en Kristel hebben ook nog niet gereageerd, jammer. Lola en Natasja zouden dan in hun plaats meekunnen als ze nog willen en kunnen en zo niet dan zijn we gewoon met 12 maar dat wordt ook vast gezellig.