MaaikeMo schreef:ik vind line dance een beetje suf..
Idem.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Locatie: Waarschijnlijk Utrecht
Wat: Waarschijnlijk een Dans.
oefenen. Kwa dans, iemand die het filmtiedereen thuis kan oefenen uurtje of 2 van te voren afspreken na een afgelegen plek daar samen oefenen alles doorspreken. En dan via via iedereen ' apart' naa de afgesproken locatie.
Erg leuke allemaal , maar graag wil ik het nog een beetje in de hand houden, dus brainstormen super maar niet dat iedereen hier de hand wil nemen want dan werkt het niet.
En ook gehinnik e.d. word een beetje te penny ig![]()
Toushie schreef:wat gaan we hard met zijn allen
Maar even pas op de plaats.Citaat:Locatie: Waarschijnlijk Utrecht
Wat: Waarschijnlijk een Dans.
oefenen. Kwa dans, iemand die het filmtiedereen thuis kan oefenen uurtje of 2 van te voren afspreken na een afgelegen plek daar samen oefenen alles doorspreken. En dan via via iedereen ' apart' naa de afgesproken locatie.
Erg leuke allemaal , maar graag wil ik het nog een beetje in de hand houden, dus brainstormen super maar niet dat iedereen hier de hand wil nemen want dan werkt het niet.
En ook gehinnik e.d. word een beetje te penny ig![]()
Sieltjuh schreef:Lindsey, aangezien jij bent gestart met het topic ga ik er vanuit dat jij de leiding wilt nemen.
Kan jij niet een stuk of 5 mensen (vrijwilligers) aanspreken die de definitieve knopen doorhakt?
(dus bijvoorbeeld iemand die het dansje kan uitvoeren, iemand die voor de muziek zorgt, iemand die de locatie eens goed gaat bekijken en inventariseren etc.)