ik doe het niet voor de mannen hoor, haha! Ik vind het zoooo zielig staan in een bikini en sommige trui'tjes koop ik dan ook maar niet Doe net alsof ik niks heb, maar iets meer mocht ook wel
ik wilde net zeggen..di emannen hebben altijd wat te zeiken..maar ik weet wel voor mn operatie, als ik dan een club binnen liep..zeiden ze geen hallo in mn ogen..vreselijk vond ik dat! en de meeste vonden het mooi maar ik ben nu zo blij hoe ze nu zijn! ze passen veel beter bij mij..toen ik ze voor het eerst zag moest ik ook echt huilen..(helemaal onder het bloed enzow) maar ik vond ze zo mooi! hahahah
Hoe kwamen we dan op mijn tieten en zwanger worden Ik ga ze echt niet op de bbq leggen hoor
(was die bbq al straal vergeten..)
Miez
Geplaatst: 23-12-09 22:48
whahahahahahhaha * leest even terug hoe we erop zijn gekomen *
Miez
Geplaatst: 23-12-09 22:50
HubbaBubba schreef:
wedden van wel Op je hyves stonden toen best wel vrouwelike foto's, je bobbie's vielen er zowat uit weet je nog, haha Mij niet gezien, want zoveel heb ik niet. Als ik geld heb ga ik wel ff naar de Jan van Gooijen kliniek
Ik ga ook heel serieus aan de bak, maar ga me de eerste keer wegen en dan pas na een maand ofzo, want die weegschaal is een obsessie voor me zoals je weet... Ik merk het wel aan m'n tiete* uhmmm kleren of ik af val of niet.. Dus ik ga geen gewichten hier wekelijks neer planten, begin gewicht wil ik wel doen, maar dan pas na een week of 4 a 5 weer.