Dat kan ook. Als je het komt halen, dan kan ik je het hele zootje meegeven. Gelieve er wel een beetje voorzichtjes mee zijn. Verder mogen jullie je er dan lekker op/ mee uitleven!
Sorry meiden, voor het niet komen kijken hier. ik was het gewoon helemaal vergeten sorry. maar ik kom ook morgen
SannevdM
Geplaatst: 21-11-09 00:08
Heel simpel. De wii 'kenner', weet dat wel. En aangezien Sabrien er is, moet dat goed komen. Zal nog wel even een korte uitleg geven over het balance board.
Misschien is het wel fijner als mensen hun eigen spullen mee nemen, zodat ze zelf toezicht hebben of we er wel netjes mee omgaan Dus als jullie zelf spullen hebben graag, anders haal ik het wel op bij Sanne
Mandy_B
Geplaatst: 21-11-09 00:19
Whahaha en ook ik kan niet al te fanatiek meedoen met wii-en aangezien ik al meer als 1 week zit met een verrekte beenspier...
Dominiqueee
Geplaatst: 21-11-09 00:20
Mario Kart is leuk!!!!
Heb laatst nog geprobeerd om de Nintendo '64 (ja, hoe antiek i know) aan de praat te krijgen. Daar hadden we nl een Mario Kart spelletje voor. Alleen de controllers waren helemaal 'lam' dus was erg lastig spelen. Ik vind dat zo'n gruwelijk spel!