Ik vind dat prima, maar zal dan wel op zaterdagavond terug moeten... vind ik ook niet zo heel erg, aangezien ik dan in een megadrukke periode zit (afronding schooljaar/afscheid groep 8 enz.) zit, en dan thuis nog even op m'n gemakkie alles op orde kan brengen... Want we zullen wel weer drie keer rijden? Of is dat niet het plan? Wel super van die eigenaar he, dat dat zomaar allemaal mag!
grid
Geplaatst: 31-10-09 01:06
O ja jij had druk dan
Ja echt toppie
Maar volgens mij hebben ze wel nog niet helemaal in de gaten hoeveel paarden er komen/ plek er nodig is want ze praten er ZO makkelijk over... staan ze straks raar te kijken met zo'n "invasie" (of ze denken misschien wel Ingrid regelt t wel ) Probeer het ze binnenkort nog eens beter duidelijk te maken (als we wat meer tijd hebben dan vluchtig praatje of smsjes "Ja leuk" "Ja is goed" enz enz )
Laatst bijgewerkt door grid op 31-10-09 01:09, in het totaal 1 keer bewerkt
grrr
Geplaatst: 31-10-09 01:07
En anders zet je stukjes af, en eten we gewoon zelfbetaald hooi? De paarden dan he?...
grid
Geplaatst: 31-10-09 01:11
Ja wilde zowiezo stukken afzetten ook zodat de paarden ook niet te dicht bij de kudde komen weet niet hoe ze reageren op "indringers" en heb mindere ervaring op de "7enmorgen" daar moest echt een wei tussen vrij zijn
Angela en ik komen niet met paarden. Zat er zelf al over te twijvelen want heb geen ervaring met zon bakwagen. En Angela ziet het ook niet echt zitten. Dus is het gewoon verstandig als wij niet met paarden komen. Want als er iets gebeurd onderweg... Moet er niet aan denken.
Grit
Geplaatst: 31-10-09 09:46
Als je twijfelt om met zo'n bakwagen te rijden, dan moet je het inderdaad niet doen. Is dan ook wel meteen een heel eind.
Hihi loïs nee niet dat huis daar passen ook vast wel meer dan 15 man in zo te zien maar da's wel heel dichtbij zit ook een camping bij die kun je vanaf stal zien Had op 2e pagina van dit topic trouwens ook al paar fotootjes geplaatst
Nee nog niks bekend over kosten moesten er nog ff over denken maar zal niet zo veel zijn hoor zoals ik al zei willen ze eigenlijk niks voor t huisje en dan is het alleen evt hooi voor paard en dan natuurlijk eigen eten/ BBQ
o ja en voor degenen die willen dus kosten v huurtinker, wie willen dat nu eigenlijk allemaal? Is wel handig als ik ongeveer t aantal weet, zodat ik wat beter kan gaan informeren
Na dit weekend zijn de vakantiegangers weer uit het huisje dus dan kan ik keer foto's maken vd binnenkant
D_Travis
Geplaatst: 01-11-09 21:21
zijn ze lief en braaf? ik weet t nog niet zo goed, ben niet zon held eigenlijk hahaha maar goed op "onze" nieuwe fjord stap ik ook zo weg.. dus.. hmmm haha
grrr
Geplaatst: 01-11-09 21:23
We gaan wel voor een lekkere tocht weer toch? Is het weer de bedoeling dat we op vrijdag/zaterdag en zondag gaan rijden? Want anders is het niet echt leuk als er veel niet meekunnen rijden?
Chanel_
Geplaatst: 01-11-09 21:24
Dat is echt super lief van ze dat ze niks willen hebben voor het huisje. Mischien kunnen we dan wel iets verzinnen voor ze.....???
grid
Geplaatst: 01-11-09 21:25
Zover ik weet hebben ze allemaal brave worden veel gebruikt voor buitenritten ook met kleine kinderen enzo ze hebben trouwens dus voornamelijk tinkers maar ook nog hafjes en paar gewone pony's.
Ja Marleen wilde weer ongeveer dezelfde indeling doen Vrijdagavond een ritje en dan zaterdag een langere tocht met pauze/ picknick onderweg en dan zondagvm nog
Laatst bijgewerkt door grid op 01-11-09 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Chanel_
Geplaatst: 01-11-09 21:25
Dagmar, hoezo neem je de fjord niet lekker mee? Die is dan tegen die tijd toch wel aan je gewend?
de fjord is van mijn vriendin he niet dat het haar zoveel zou uitmaken maar ze kletst nooit mee dus ze gaat zelf ook niet mee. Heb het haar nog niet eesn verteld en bovendien heb ik geen trailerrijbewijs en kan ik daar ook niet iemand voor vragen..
D_Travis
Geplaatst: 01-11-09 21:37
ahh oke grid denk er ff over, zijn er meer die dat doen dan evt huren?
Vervelend dat je geen E hebt. Maar het was maar een idee kwam ineens in me op
grid
Geplaatst: 01-11-09 21:53
Dat wilde ik nu inventariseren
Deze komen allemaal zonder paard volgens het lijstje: Janet Angela Eva Ellen Denise en jij dan Dagmar
en Lies voor een dagje of was dat alleen avond?
Janet en Angela wilden wel samen met Banbay doen, maar dat kan alleen als er ook een kar meegaat want lijkt me niet handig om er achteraan te fietsen of zo Maar dan moet er dus wel een kar meekunnen en als er kar meegaat dan moet die dus wel een andere route rijden, want hier zijn paden voornamelijk toegankelijk voor ruiters en veel minder vaak voor mét kar
Grit zou geloof ik Carlo nog vragen voor evt lenen kar (of Carlo mee met Tom voor kar?) en ik zou Nono en/ of Winnie kunnen vragen, maar weet niet of ze het goedvinden als iemand anders ment (eerder nog onder de man) en ik wil natuurlijk eigenlijk wel op Say mee