Tenzij er nog andere meelopers zich willen aanmelden?
ireika
Geplaatst: 10-10-09 22:06
Ik meld me! Kweet alleen niet onder welke categorie he, oke jaa tzal wel meeloper zijn ook maar kben wel niet helemaal mee weer, Is het nou 20 november met véél en dan ertussen nog iets van een oefen-spaghetti-date??
Nouja ik zie wel nog Want op 20 nov heb ik waarschijnlijk wel iets te doen, maar tis nog niet zeker...
(en ik vind het nog steeds grappig om te lezen dat ik voor velen de enigste 'heu-wie-is-dat?' was
Prik Prik, zijn er datums die zeker niet kunnen voor sommige mensen? Ik kan bijvoorbeeld nooit op woensdagavond. 31 oktober lukt ook niet voor mij, dan moet ik wedstrijd rijden en dat is waarschijnlijk late namiddag/avond.
Dan zijn we al met 5, leggen we een limiet aan het aantal deelnemers voor het oefenetentje?
SofieHavan
Geplaatst: 11-10-09 21:23
Ik ben voorstander van het volgende idee: de oorspronkelijke daters leggen nen datum vast en maken die bekend, degene die mee kunnen en willen die dag, die kunnen dat, maar als't niet past wordt den datum niet veranderd...
Izzy19
Geplaatst: 11-10-09 21:23
Ik zou er ook wel een limiet op leggen, anders kunnen we gewoon 20 november gaan
Hmm, ik heb wel geen zwarte limousine hoor Femke...