Men zwarte Don en bruintje laten we die maar bruintje noemen want dat is een paard met een juridisch staartje
Don is makkelijk... en juridisch staartje hoop dat jij dat staartje gewonnen hebt??
bulck
Geplaatst: 13-08-09 15:07
priscilla schreef:
En is dat vanzelf opgehouden??
Was dat maar waar!!! Nee die had verschrikkelijke spierpijn en ontstekingen enzo. Maar ja was ook misreden en geforceerd. Ja mijn toppers zijn allemaal afdankertjes.
bulck
Geplaatst: 13-08-09 15:07
priscilla schreef:
bulck schreef:
Men zwarte Don en bruintje laten we die maar bruintje noemen want dat is een paard met een juridisch staartje
Don is makkelijk... en juridisch staartje hoop dat jij dat staartje gewonnen hebt??
idd Pris, maar op zich is het een gewonnen zaak voor ons hoor. Maar ja sleept wel al een tijdje aan. Is eigenlijk ook de reden waarom ik hem bruintje noem, omdat in het begin niet zeker was of ik hem wel zou houden, en nu is dat een gewoonte
vriendje zelf is dan weg..maar het gaat wel lukken hoor!...de vader van de kids kan ze niet een nacht houden, dus dat zou betekenen dat ze om 19.00 weer thuis zijn en smorgens 10.00 de deur uit gaan..nu denk ik wel dat dat moet gaan lukken qua tijd!!..dus ik ga gewoon!
Jasmijn76
Geplaatst: 18-08-09 10:46
..als het goed is heeft iedereen een mailtje gehad om vast te leggen wie er allemaal meegaan, beetje dom van me was om niet gelijk informatie te vragen om eventueel eigen paard mee te nemen maar dat kan ik wel achterhalen!!...dus als iedereen ffkes vlot antwoord geeft, kunnen we gaan reserveren!!!
voor de mensen die al hadden gezegd dat ze niet meegingen, sorry voor het bericht maar ik heb het even allemaal niet onthouden!!
heb je geen bericht gehad maar wil je wel graag mee, mijn excuus en laat het me weten, dan kom je op de lijst!
Ik ga het toch niet halen helaas, het is voor mij in die tijd heel erg druk qua school en reizen. Het is niet anders, maar jullie gaan het ook vast heel leuk hebben zonder mij.
Ik ga zowiezo mee... Maar kan alleen een eigen meenemen als het om drie uur ivm lesgeven van vriendin die de trailer dan rijdt.. En anders moet ik gewoon huren