Wie wil wat..Citaat:Iris: Ik vind de drafbaan in alkmaar het leukst! daar wil ik al heen lang een keer heen!! Citaat:Liz: Ik stem nog steeds voor Amsterdam.
Het nadeel van Alkmaar vind ik gewoon dat dat alleen op maandag is, ik moet dan gewoon naar school en de volgende dag weer werken...
Ja dat heb ik ook..Kunnen we anders niet gewoon naar A'dam gaan en de maand erop (of die daarop) naar Alkmaar gaan met diegene die meewillen?!
Het maakt mij opzich niet uit,,Als we naar alkmaar gaan en als dat op een maandag valt, moet ik het wel optijd weten, i.v.m vrij vragen van werk..
Er is ook regelmatig op 2e paasdag enzo op alkmaar en dan gewoon overdag. Dan heb je ook leuke koersen en dingen er omheen, zoals een springkussen...
Kon ik maar vrij vragen van school En sowieso kan ik maandag de 20e niet want dan zit ik in duitsland.
Joolien schreef:Er is ook regelmatig op 2e paasdag enzo op alkmaar en dan gewoon overdag. Dan heb je ook leuke koersen en dingen er omheen, zoals een springkussen...En dat laatste is speciaal voor jou.. 2e paasdag kan ik helaas niet..
Ik geen idee eigenlijk,, maar ik gok zomaar van niet..De meeste feestdagen moet ik vrij houden,,Brengen we namelijk met familie door..
Ik trek me terug, sorry!Omdat ik zelf bijna niet meer in het topic kom is het juist leuker voor de anderen die wel iedere dag er komen in het topic!
Want ik neem aan dat als we bv de pannenkoekenboot nemen dat we die dan wel moeten reserveren deze week zo'n beetje?!
Natuurlijk!!Welke wilde we evt nemen?!Dit is mischien iets?! http://www.pannenkoekenboot.nl/locaties ... ruise.html