San had je er nou nog 1 over ja of nee Marlies blijft je niet slapen Heb jij mijn nummer niet!! Nouja zeg.. Durf ik hem wel tegeven aan je
Jahoor, dat durf je wel. Of had jij mij toen gebeld? Ik kan je nummer niet meer vinden.En nee, ik blijf niet slapen, ik rij met Ilona mee.
Bellatrix schreef:Jahoor, dat durf je wel. Of had jij mij toen gebeld? Ik kan je nummer niet meer vinden.En nee, ik blijf niet slapen, ik rij met Ilona mee.Okee nou dan zal ik hem is even doorsturen Weet niet meer naar wie ik gebeld had eigenlijk.Ohja met andere ilona dat is waar ook Ohh dan moeten we dat vast wel redden san
We zullen ons glaasje heffen op iedereen die er niet bij kan zijn. Jammer hoor. Maar er moet maar snel weer een volgende meeting komen.
Haha ja inderdaad. Ach mijn opa is jarig, dat wordt vast ook wel gezellig. Ik zie ze tenslotte niet zo vaak omdat ze in Friesland wonen.
Ja, ook om m'n familie weer eens te zien (neefje ed). Ben voor m'n gevoel al heel lang niet meer daar geweest.
Vast wel bent! Jammer dat je er niet bij kan zijn maarja volgende keer beter Alvast gefeliciteerd met je opa!San We moeten maar even een lijst met namen maken om op teproosten dan maar he