Bellatrix schreef:Nelleke, jou heb ik voor het laatst met lasergamen gezien toch? In feb?Ja klopt dat was mijn laatste meeting
Nou niet door mij in elk geval Vanaf morgen ga ik maar is mijn best doen!Ja en hoe zie je dat voor je
Sani schreef:De persoon die zichzelf Marlies noemt is echt schandalig bezig!*ik heb je nummer. San ik help je wel! Dit laten we natuurlijk niet ongestraft
Daan, cocktails op een dienblad ( gaat dienblad zoeken ) en dan over de drempel struikelen. Dat is een goeie binnenkomer.
Sani schreef:Zou ik ook de nummers van iedereen mogen? Nummers van Nans en Marlies heb ik. Nou vooruit, maar ik weet dan gelukkig ook gelijk wie de dader is als ik gestalkt word in ene
Sani schreef:Daan, cocktails op een dienblad ( gaat dienblad zoeken ) en dan over de drempel struikelen. Dat is een goeie binnenkomer. Okee ik ga nog even bedenken hoe ik dat fatsoenlijk bij jou moet gaan krijgen En natuurlijk moet ik dan voor plastic glazen zorgen in plaats van glas
Sani schreef:Ik heb alleen even getest. Als ik nu een bevestiging terugkreeg. Hij ligt ergens teliggen ja
Ik heb heeeel veel zin in zaterdag & zondag!Hoop zo dat ouders op tijd weg zijn. Wie wilden er allemaal een bed?
Ik ook!! Heb er zo een zin in Achjo je ouders zijn vast heel aardig!Had jij toevallig nog een bed over san..?Anders moet ik helemaal met dat zware ding gaan slepen, en als je er toevallig nog 1 over hebt
Meiden, houden jullie van tiramisu?? Want ik heb zin om dat weer een keer te maken En ik wil een bed!! Ik weet het ik zou gaan slapen... maar ik ben te nieuwsgierig..