Ik heb even gekeken of ik wat kan hosselen met werk..Ik moet tot drie uur.. Maar de ene keer ben ik eerder klaar en de andere keer later.. Als ik op tijd klaar ben, wil ik nog wel langs komen.Maar dan zou ik er rond half 5, 5 uur zijn..Weet niet hoe laat jullie willen gaan eten enzo?
ik drink geen wijn maar qua vlees ik denk dat je gewoon een beetje van alles wat moet halen denk ik. hadden we bij marlies ook toen met housewarming. t komt meestal wel op
Sani schreef:toen bij de hw van Marlies was ik er niet Annelie. Maar ik verzin wat leuks. ik dacht ik geef een voorbeeld Sani schreef:wat drink je dan Annelie?doe maar gewoon frisdrank ofzo hoor hoef niet perse drank
Jaaaaaa gaat toch door Ik kom denk ik wel met de trein!! Ik drink eigenlijk qua wijn alleen maar hele zoete, Canei?? Moet ik nog wat meenemen?????
drinkt Annelie dat er ook bij? Ik ken iemand die het met 7up dronk namelijk. Ik begin maar alvast met een boodschappenlijst. - after eight- vlees- sausjes ( welke? )- jus d'orange
Yonker schreef:Wat is After Eight?? Iets wat je ver uit de buurt van Marlies en Ilona moet houden als je er zelf van wilt genieten..