nee maar van af centraal is t dus 2 uur. Maar dan moet je maar net de trein halen ja. Kan meestal wel ietsje eerder weg daar, maar ik moet er heen. Is een verplicht vak
Als het je niet uitmaakt dat je wat later bent/komt, kom je toch gewoon zodra je wel kan. Bedoel de vorige keer hebben we allemaal om 15.00 gemeet en ging je ook eerder weg, dus dan draaien we het dit keer om en meeten we weer om 15.00 (of 16.00 of zo) en dan kom je gewoon iets later..?
Willen we dan weer met z'n allen gaan eten? Dan kunnen we toch om 4 uur afspreken en dat ik dan een uurtje later ben ik toch niet zo erg. Want vroeger eet je toch niet.
Eten lijkt me wel leuk en is voor degenen die nog een reis naar huis voor de boeg hebben ook wel zo prettig denk ik Is goed, dan gaan we gewoon wat eten zodra iedereen gearriveerd is.
Ik was me eigenlijk aan 't bedenken. Is 29 mei niet slimmer? Want dan is ook koopavond.. dan is er iig nog wat te kijken/doen in Heerlen.. Kermis vind ik nu niet altijd even spannend Tis een suggestie
ik reis ook over utrecht. zullen de gene die met de trein over utrecht reizen dan weer verzamelen op een centraal punt, zodat we dan allemaal naar de trein kunnen rennen?