nope, geen foto's gemaakt! Mijn voorstel voor de volgende meeting: restaurant het spoor in sprang-capelle! Hier hebebn ze leuk eten voor zowel kids als volwassenen voor een redelijke prijs en ze hebben een speelruimte voor de kids, MET oppas en MET videobewaking. Onder het eten kun je op het scherm je kids zien spelen. IDEAAAAAAL! Ben er laatst nog geweest en het is echt zaaaaalig. Kids krijgen een stikker met hun naam en het menu wat ze gekozen hebben en ze worden door personeel aan tafel gezet als hun eten klaar is
Het was erg gezellig Karsten vond het wel lang genoeg geweest na 2 uur, maar dat was niet zo erg, aandezien ik al wat aan het inkakken was en toch nog een uur terg moest rijden. Hoe lang was het voor jullie rijden trouwens? Ongeveer net zo lang, of langer?? Sjim en Kebie mogen niet meedoen
Ik heb geen foto's gemaakt. Bewust het toestel thuis gelaten deze keer Anders voel ik me toch steeds wee opgelaten als ik foto's zou lopen maken van jullie
Irma, dat klinkt goed zeg! Dat spoor gebeuren Ik ga zó eens even op die site kijken
Die Sien Nú nog steeds wakker Of slaapt ze inmiddels? Karsten heeft trouwens op de terugweg niet meergeslapen Terwijl hij toch zo moe leek:=
Miche, ja nu aanpassen op het Ter spoor (zoiet )restaurant
Ik heb er iets van drie kwartier over gedaan om thuis te komen of zo (uurtje misschien?). Heb een flinke file gehad door Veenendaal heen En ik hád me toch een koppijn opeens! Thuisgekomen twee paracetamollen genomen en even op de bank gaan liggen, waar Thijs me heel lief over mijn hoofd ging aaien 'mama au, mama aaien' Gelukkig is het nu alweer gezakt, maar ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst zó'n hoofdpijn heb gehaad...