Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weken waarin wij weg kunnen gaan:
week 29 (14 tm 20 Juli)
week 30 (21 tm 27 Juli)
week 31 (28 tm 03 Augustus)
week 32 (04 tm 10 Augustus)
week 33 (11 tm 17 Augustus)
1; Dido ik kan in alle weken
2; Paoline; Alleen week 32 of 33, ga maar zonder mij als het anders niet uitkomt.
3; Annemiek: vanaf week 31, Mijn ouders gaan begin van juli op vakantie, en die willen in NL zijn als ik wegga oid (30 kan evt ook wel)
4; Julia; het liefst week 29 of week 30
5; Myra, ik kan alleen week 29 of 33
6; Nada, alle weken als het goed is. Alleen week 29 ben ik heel misschien nog op vakantie.
7; Jurjen, precies hetzelfde als Nada
8; Eline, ik kan ook in alle weken, maar ik moet het echt optijd weten ivm andere vakanties!!
9; Celine, ik kan ook in alle weken als het goed is.
10; Jorien, kan nog niet zeker zeggen dus ga uit van hele vakantie.
11; Ingrid, vanaf week 30 (week 29 dus NIET), maar ga ook met mn ouders mee op vakantie dus moet het wel op tijd weten.
12; Kine, vanaf week 31 is voor mij het handigst. Het liefst zo laat mogelijk. Dan heb ik de tijd om tóch nog even wat centjes bij elkaar te rapen enzo.!
Citaat:Weken waarin wij weg kunnen gaan:
week 29 (14 tm 20 Juli)
week 30 (21 tm 27 Juli)
2; Paoline; Alleen week 32 of 33, ga maar zonder mij als het anders niet uitkomt.
3; Annemiek: vanaf week 31, Mijn ouders gaan begin van juli op vakantie, en die willen in NL zijn als ik wegga oid (30 kan evt ook wel)
6; Nada, alle weken als het goed is. Alleen week 29 ben ik heel misschien nog op vakantie.
8; Eline, ik kan ook in alle weken, maar ik moet het echt optijd weten ivm andere vakanties!!
9; Celine, ik kan niet in week 32 OF 33. Hangt van mn andere vakantie af wat we doen.
11; Ingrid, vanaf week 30 (week 29 dus NIET), maar ga ook met mn ouders mee op vakantie dus moet het wel op tijd weten.
12; Kine, vanaf week 31 is voor mij het handigst. Het liefst zo laat mogelijk. Dan heb ik de tijd om tóch nog even wat centjes bij elkaar te rapen enzo.!
Myrtje_ schreef:Nou, dit zijn als het goed is de mensen die sowieso meegaan
igor001 schreef:zal t ff tegen maritt zeggen![]()
nog wel een opmerking: als de datum geprikt is laat dan eerst weer even kijken wie er wel en niet meegaan voordat er wordt geboekt .. van mn moeder mag het namelijk, maar mn vader keert er steeds weer van af :@ en misschien is het handig om de uiteindelijke kosten dan even te melden![]()
is de camping nu trouwes al bekend?
Pasamba schreef:Citaat:Weken waarin wij weg kunnen gaan:
week 29 (14 tm 20 Juli)
week 30 (21 tm 27 Juli)
9; Celine, ik kan niet in week 32 OF 33. Hangt van mn andere vakantie af wat we doen.
12; Maritta, kan alleen week 29 & 30 (dit wordt dus alleen 30 want ingrid kan niet in 29 )
igor001 schreef:@ Malibu_
Ik heb géén zin om hier verder op in te gaan. Ga hier niet mn hele thuissituatie zitten bespreken maar het feit dat ik toestemming heb van mn moeder en dan mn vader die er nooit is zich er ineens in gaat zitten mengen kan IK niks aan doen.
En even om alles duidelijk te maken: ik heb NIET gezegt dat ik niet meega. Alleen dat het handig is om het nog een keer te vragen.
Mn vader wilt op vakantie met ons, maar kan geen week noemen. En zegt daarom dat ik niet mag. Maar zoals sowieso al gelde (en er dus bij staat) dat ik het wel moet weten ivm andere vakanties, die niet alleen mn vader maar ook mn moeder wil plannen.
Dit is niet als een aanval bedoeld maar gewoon dat ik geen zin heb om nog meer ge z eik aan mn kop te hebben.
Elessar schreef:Zo te zien wordt het week 33 aangezien dan de meesten kunnen?
Meest voor de hand liggend, Myrte.