Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paoline schreef:Beters hè.
Paoline schreef:Joonsel schreef:Voor mij echt 22 euro ofzo.
Maar als je met Steef met de trein meegaat heb jij ook 40% korting, want die heeft ook zo'n kaart.Alleen weet ik niet of Steef kan en mag?

Ze moeten gewoon nog steeds een treinspoor aanleggen over de afsluitdijk vind ik.

Ik ben zóo blij als ik OV heb, dan ga ik echt zovaak naar jullie toe hè.

HBO-ers krijgen wel meteen een OV-kaart!
En in vakanties is hij echt wel geldig hoor! Joonsel schreef:Echt onzin.HBO-ers krijgen wel meteen een OV-kaart!

Paoline schreef:Int weekend heb je idd alleen 40% korting, echt balen is dat! Maarja, als ik dan bv op vrijdag naar een van jullie toega, en op zaterdag weer terug betaal ik alleen dat enkeltje terug mét 40% korting, en ik heb doordeweeks ook wel eens een dag/middag vrij waardoor ik naar iemand toe kan.En in vakanties is hij echt wel geldig hoor!
Joonsel schreef:Paoline schreef:Int weekend heb je idd alleen 40% korting, echt balen is dat! Maarja, als ik dan bv op vrijdag naar een van jullie toega, en op zaterdag weer terug betaal ik alleen dat enkeltje terug mét 40% korting, en ik heb doordeweeks ook wel eens een dag/middag vrij waardoor ik naar iemand toe kan.En in vakanties is hij echt wel geldig hoor!
Ligt eraan wanneer! Feestdagen ed niet.
Dit jaar abbo 5 euro duurder geworden..
niceboy16 schreef:Ik moet dan maar gauw die kortingspas aanvragen, hopelijk gaat dat snel!