charlotvanre schreef:ja, je kan hier alleen maar positieve reacties geven he. want je zei uitdrukkelijk in je eerste post dat dit niet mocht... :\
Verder stel ik even de bedenking: kan je leven met de gedachte van je eigen paard: dat je nog geld krijgt ook om hem te laten slachten, en dat hij straks in iemands maag vliegt. Ik zou het nooit van mijn leven kunnen. Persoonlijk zou ik dan kappot zijn.
Ik denk dat wanneer je paard eerst in slaap gedaan wordt en dan HET spuitje krijgt, hij er ook niet veel van voelt...
Mensen mogen heus wel reageren dat dit niet hén manier is (zoals jij dus doet), maar niet posts die we eerder wel eens kregen: dat het allemaal maar zéér sielugh is voor het paard, dat je 'daar toch niet gaat kijken stelletje debielen!' en dat wij maar een stel paardenhaters waren omdat we op excursie naar een paardenslachterij gingen. nee, idd, op dat soort reacties zitten we niet te wachten.
Reageren mag dus, ook als je zelf niet voor het slachten zou kiezen, maar géén reacties met zo'n asociale ondertoon. Vandaar die post. Hier hoeven heus niet alleen maar positieve opmerkingen gemaakt te worden, maar die respectloze reacties waarin op de man word gespeeld, dát mag niet

Even beter lezen dus, en niet zomaar alles over één kam scheren
ik had het nogtans heel goed gelezen. als je heel overtuigd ben van je mening, moet je toch niet bang zijn van een mening van de andere
, in andere topic heeft toch iedereen zijn vrije meninguiting, en hier dus niet. Maar ik begrijp best dat mensen het zielig kunnen vinden of dergelijke, want iedereen blijft zijn eigen mening hebben hoe dan ook.wbt. het slachten en dan eten: tsja, da's persoonlijk. Ik vind het prima dat het beestje in stukken gehakt word (gebeurd hoe dan ook bij elke manier), en opgegeten word. Wil jij dat liever niet? Nou, ook prima toch? Ieders zijn eigen mening, prima, er zijn hier wel meer mensen die een soortgelijke mening als de jouwe hebben gepost. Is allemaal prima, zolang dat maar op een normale manier gezegd word
idd dat zijn persoonlijk meningen. oke het dier wordt opgegeten, maar dan niet door de mens. meestal worden ze toch verbrand dan?