[Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:28

Maya schreef:
...
Rekening houden met rijden is sowieso toch het geval Lachen Toen vorig voorjaar hebben wij ook heel duidelijk aangegeven wat we wel en niet wouden. Dus het zware zand enzo vermijden. En verder een beetje een rustige rit Lachen Dus daar moet je je echt niet bezwaard om voelen. Ik heb ook maar een klein onderdeurtje. We rijden lang niet zo pittig als op een andere ondergrond / zoals die mensen gewend zijn.

Als ik dit zo lees en ik mag weer buitenrijden, dan ga ik dus absoluut gewoon met Sayla mee *LOL*

Citaat:
Overigens zijn er wel meer mensen zo gek om hun paard uit te lenen hoor Clown Probleem is alleen dat ik geen drie paarden ineen kan meenemen Lachen Ik heb Aman en Amy op de trailer, Dewi past er dan niet meer bij... Clown Haha!

Wat jij wilt, moet je zelf weten Lachen Helpt het je als ik zeg dat ik ook liever niet op huurpaarden rij? Dit omdat ik gewoon verwend ben met eigen paard, en ik heb het niet zo op die harde zadels / afgestompte paarden zoals huurpaarden vaak zijn. Bang ben ik er niet voor, doorgaans zijn deze wel betrouwbaar.

Haha! ja jij hebt natuurlijk ook "extra" paard, maar idd past niet op 2 paardstrailer... weet wel iemand waarvan ik normaal best wel tinker mag lenen, maar weet niet voor heel weekend Nagelbijten / Gniffelen (en loopt momenteel ook kreupel Bloos!)

Nagelbijten / Gniffelen ja je wordt wel beetje verwend door eigen paard enzo Bloos

Geld zou wel sonde zijn, maarja da's dan gewoon niet anders... dat vind ik nog het minst erg Knipoog

Grr zou fijn zijn als je dan op eigen zadel kan Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:33

Enfin, denk er maar eens goed overna, bespreek het met je DA, en hopelijk kan het Ja

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 17:34

Als ik meer weet horen jullie het Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:00

Ik duim voor je hoor Grid!

Dat van die zadels mag volgens mij, ze rijden daar ook niet met passende zadels.. Vork
Ik weet wel dat als ze hier van de manege gingen ook de helft hun eigen zadel meenam omdat ze niet op die Engelse zadels konden zitten.

En eigenlijk wil ik ook wat kwijt.. Ik zit met zo'n enorme twijfel wat Amy betreft.. Scheve mond
Of ik er wel goed aan doe haar weer mee te slepen.. Omdat ze vorig jaar niet zo happy thuis is gekomen.. Of stel ik me nu aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:14

Je zult zelf moeten overwegen wat je wilt... Lachen Of je het vervoer (laden) en het daar staan (opgesloten) Amy wilt 'aandoen'... Lachen

En als ik nou even bloed eerlijk ben. En ik vind dit heel moeilijk om het nou te zeggen. Ik twijfel ook... Bloos Vind het echt erg dat ik dit nu zeg, maar wil er toch mee komen...

Vooral vanwege het feit dat we mogelijk met een andere groep samengevoegd worden. Die begeleiding dat gaat wel, als we met een groep van onszelf zijn. Maar als er een bult mensen met huurpaarden meegaan, dan zijn ze een stuk moeilijker, want dan moeten wij ons meer naar die huurpaarden schikken.

Voor mij persoonlijk geldt ook dat ik LOZ nou al 2 x heb gezien Lachen In principe een heel mooi gebied hoor Ja Maar dit zou sowieso mijn laatste keer worden Lachen

Aan de andere kant vind ik het moeilijk om de mensen teleur te stellen, die wel meegaan Lachen

Aan de andere kant, we hebben ook al redelijk wat twijfelgevallen op dit moment...

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:16

Ik heb er wel onwijs zin in, MITS er dus mensen meegaan die het gebied kennen.
Ik ben daar echt volkomen onbekend, nog nooit geweest!
Ga daar niet in me eentje rondhuppelen hihi....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:17

Dat is sowieso niet het geval, vanwege huurpaarden hebben we begeleiding. En Joyce rijdt daar ook al erg lang, dus weet de weg ook wel Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:19

mja dat is wel waar!
Wel jammer als de groep uiteens zou vallen, maar er is gewoon niets aan te doen! NIemand heeft hier om gevraagd, we maken er gewoon het beste van!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:21

Amper ja.
Krijg je bij anulering je geld terug nee zeker?
Want als er bijna niemand gaat. Vind ik het een beetje zonde van me geld aangezien ik er in de buurt sta.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:22

Uh.. We zeggen toch niet dat we niet meer gaan.. Clown
Ik heb al betaald.. Dus gaan zal ik! Met of zonder Amy!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:24

Sita_ schreef:
Ik heb al betaald.. Dus gaan zal ik! Met of zonder Amy!

zijn we in elk geval met z'n 2en siet Ach gut
Ik wil ook zowieso gaan, heb het niet voor niets betaald Tong uitsteken

Desnoods neem ik pall mee, haha gaan we lopend door loon op zand Boos!geintje natuurlijk)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:25

Zo kwam het even over Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:26

Nou ja, ik ga als Maya gaat.. Anders heb ik geen vervoer en vriendje voor Amy.. Vork
En anders neem ik Shania ook wel mee, kan ze als handpaard mee. Of voor iemand die geen paard tot haar beschikking heeft en wel van een uitdaging houd.. *LOL*

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:27

Waarom twijfellen we nou! Haha!
We maken er gewoon een super weekend van! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:28

Pradaatje schreef:
Waarom twijfellen we nou! Haha!
We maken er gewoon een super weekend van! Haha!

mee eens Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:29

Waarom ik twijfel?
Omdat ik geen zin heb weer 2 maanden na dato al mijn energie en allemaal krachtvoer en supplementen in mijn paard te pompen omdat ze zoveel is afgevallen van alle stress.. Daarom twijfel ik een beetje of het niet oneerlijk is tegenover haar om haar weer mee te nemen..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:30

Dat is ook zo, maar had je dat niet beter kunnen bedenken dan voor het boeken..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:31

Sita_ schreef:
Waarom ik twijfel?
Omdat ik geen zin heb weer 2 maanden na dato al mijn energie en allemaal krachtvoer en supplementen in mijn paard te pompen omdat ze zoveel is afgevallen van alle stress.. Daarom twijfel ik een beetje of het niet oneerlijk is tegenover haar om haar weer mee te nemen..

Dat kan ik uiteraard begrijpen!
Is het geen optie om dan misschien op dat andere paardje van maya mee te gaan?

(niet aanvallend bedoel natuurlijk, meer als optie!)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:32

Ik weet niet hoe Dewi is, maar anders is dat misschien een optie ja Lachen ?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:32

Pradaatje schreef:

Ik weet niet hoor, maar ik heb eerst overwogen om mee te gaan op een huurpaard..
Maar omdat de combi buitenstaan 's nachts op stal aan de orde kwam wil ik het toch proberen. Maar omdat Amy de laatste maand ook al niet in dr vel zit en wat aan het sukkelen is is bij mij de twijfel toegeslagen. Ik mag die toch wel uiten of niet dan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 20:33

Dewi meenemen is geen optie denk ik..? Kweet niet.. Maya gaat denk ik liever met Amanda mee.. Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:34

Nou sorry als je het zo aanvallend opvat.
Zo was het iig niet bedoeld Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:34

Sita_ schreef:
Pradaatje schreef:

Ik weet niet hoor, maar ik heb eerst overwogen om mee te gaan op een huurpaard..
Maar omdat de combi buitenstaan 's nachts op stal aan de orde kwam wil ik het toch proberen. Maar omdat Amy de laatste maand ook al niet in dr vel zit en wat aan het sukkelen is is bij mij de twijfel toegeslagen. Ik mag die toch wel uiten of niet dan?

Tuurlijk mag je die uiten,
de gezondheid van amy gaat voor jou plezier hoor meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:35

Sita_ schreef:

Eens Clown Maar ik kaart alleen even aan dat ik wel twijfel Clown En geef even aan waarom.

En de zuunige zeeuw in mij zegt dat het zonde is om 125 euro weg te gooien... Bloos

En ik wil samen met Berdien rondcrossen Ja Haha! En Grid beter leren kennen Ja Want die ken ik nog niet van degenen die meegaan Clown Haha!

Het komt allemaal wel goed, maar ik hoop echt zo enorm dat het meevalt met die begeleiding / samengevoegd worden... Bloos Ik heb sowieso voorgenomen dat ik de vrijdagavond rit bekijk hoe het eraan toe gaat. En als dat te hard gaat, omdat er teveel vreemde huurpaarden erbij zijn, (dus niet van ons groepje) dan trek ik de zaterdag er wel alleen op uit met m'n kaart Lachen Dat wil ik wel zeggen Ja Desnoods alleen Clown

Kijk, laatste keer dat ik er was, toen waren we met 6 mensen geloof ik, en werden we samengevoegd met een groep van 10-12 huurpaarden. Die mensen konden gewoon écht niet rijden. En wij (Nicole en ik) moesten achteraan, en ons aanpassen. De mensen op de twee paarden voor ons konden niet rijden en bleven achter. Vervolgens krijgen Nicole en ik op ons kop dat we ons niet aan de regels hielden en meer van dat gezeur. (ik reed nl een metertje naast de groep (wel erachter, maar niet in het spoor dus) en dat was ook niet goed). En daar heb ik gewoon, als persoon, echt problemen mee.

Ik vrees dus voor het samenvoegen door van Loon zelf, en dat is afwachten... Lachen

// Hoop reacties erbij. Dewi meenemen voor mezelf, en Aman aan Sita lenen. Kan... moet ik even over nadenken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:48

Nou jongens, we zijn eruit. Amy blijft thuis en Dewi gaat mee Clown Siet gaat dan op Aman.

Maar dan nog blijft staan dat als ik het niet zie zitten mbt teveel vreemde huurpaarden erbij, dan gaan wij alleen op pad Clown