Maya schreef:...
Rekening houden met rijden is sowieso toch het gevalToen vorig voorjaar hebben wij ook heel duidelijk aangegeven wat we wel en niet wouden. Dus het zware zand enzo vermijden. En verder een beetje een rustige rit
Dus daar moet je je echt niet bezwaard om voelen. Ik heb ook maar een klein onderdeurtje. We rijden lang niet zo pittig als op een andere ondergrond / zoals die mensen gewend zijn.
Als ik dit zo lees en ik mag weer buitenrijden, dan ga ik dus absoluut gewoon met Sayla mee

Citaat:Overigens zijn er wel meer mensen zo gek om hun paard uit te lenen hoorProbleem is alleen dat ik geen drie paarden ineen kan meenemen
Ik heb Aman en Amy op de trailer, Dewi past er dan niet meer bij...
![]()
Wat jij wilt, moet je zelf wetenHelpt het je als ik zeg dat ik ook liever niet op huurpaarden rij? Dit omdat ik gewoon verwend ben met eigen paard, en ik heb het niet zo op die harde zadels / afgestompte paarden zoals huurpaarden vaak zijn. Bang ben ik er niet voor, doorgaans zijn deze wel betrouwbaar.

Geld zou wel sonde zijn, maarja da's dan gewoon niet anders... dat vind ik nog het minst erg

Grr zou fijn zijn als je dan op eigen zadel kan