Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:helaas, echt superjammer,
maar lisa-pluisje kan niet, heb beloofd haar even af te melden hier, dus bij deze.
ook ik ben dan dus niet van de partij, financieel en geestelijkis het openbaar vervoer niet haalbaar voor mij.
ik stap niet in de trein, trauma's daarvan haha.
volgende keer beter !
goed filmen allemaal, ik wil graag alles kunnen volgen
en rosita, doe dat jonge slagertje maar de groeten van me, vond dat wel een hele okeje gozert
_rosita_ schreef:joyce: wanneer heb jij contact met van veen over de tijd?
knal jij dan in koeienletters de tijd en adres hier neer?
JoyCiej007 schreef:en... wie regelt nu het flesje wijn voor van veen en het bierpakket voor de slagers?
Anders kan ik daar evt. wel voor zorgen. Dan moet ik straks even iedereen een pb sturen dat er geld overgemaakt moet worden, of contact op de dag zelf
(cross: hoe deed jij dat vorige keer? alles via rekening of ook contant op de dag zelf?)
JoyCiej007 schreef:Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij heb ik vorige keer mijn auto geparkeerd op zo'n parkeer'haven', gewoon langs de weg, dacht ik (gratis)...
dioxide; ik neem aan dat ik me niet meer per pb ook nog voor de lunch moet melden, aangezien ik al op de lunchlijst sta?
Girlgamer schreef:crossmonster schreef:ik kijk er naar uit om weer zo'n leerzame dag te hebben als de vorige keer.
en idd voor velen zal nu meer duidelijk worden, omdat de vorige keer toch een flinke spanning heerste, haast niemand wist wat we moesten verwachten.
Ja, daarom twijfel ik dus. Wat kunnen wij nog leren![]()
Als er maar geen Haflinger staat
Lunchlijst schreef:- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke
- Patsur
- Nessah
- Rosita
mesastamp schreef:wat maakt dat nu weer uit.. echt een penny reactie, een paard is een paard is toch allemaal net zo erg.. sorry maar vind dat je dan niet mee moet gaan