2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: 2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:00

of er moet alsnog iemand van deze kant komen waarmee ik mee kan rijden , dan hou ik me aanbevolen !!!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:02

hmmz.... beetje jammer dus! mocht er nog iemand aanmelden per pb van jouw richting, dan hoor je van me!

dat is idd wel een goed idee denk ik.....flesje wijn voor hem is wel zo netjes:D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 18:11

crossmonster schreef:
helaas, echt superjammer,
maar lisa-pluisje kan niet, heb beloofd haar even af te melden hier, dus bij deze.

ook ik ben dan dus niet van de partij, financieel en geestelijk Haha! is het openbaar vervoer niet haalbaar voor mij.
ik stap niet in de trein, trauma's daarvan haha.

volgende keer beter !
goed filmen allemaal, ik wil graag alles kunnen volgen

en rosita, doe dat jonge slagertje maar de groeten van me, vond dat wel een hele okeje gozert Knipoog

Jammer cross! Ongeluk meegemaakt met de trein oid, of gewoon irritant dat ze bijna nooit optijd rijden?? Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 18:13

_rosita_ schreef:
joyce: wanneer heb jij contact met van veen over de tijd?
knal jij dan in koeienletters de tijd en adres hier neer?

Ik ga straks na het eten even bellen Knipoog ik zal inderdaad benodigde gegevens hier in dikke, grote letters neerzetten Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 18:14

en... wie regelt nu het flesje wijn voor van veen en het bierpakket voor de slagers?

Anders kan ik daar evt. wel voor zorgen. Dan moet ik straks even iedereen een pb sturen dat er geld overgemaakt moet worden, of contact op de dag zelf

(cross: hoe deed jij dat vorige keer? alles via rekening of ook contant op de dag zelf?)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:18

JoyCiej007 schreef:
en... wie regelt nu het flesje wijn voor van veen en het bierpakket voor de slagers?

Anders kan ik daar evt. wel voor zorgen. Dan moet ik straks even iedereen een pb sturen dat er geld overgemaakt moet worden, of contact op de dag zelf

(cross: hoe deed jij dat vorige keer? alles via rekening of ook contant op de dag zelf?)

er was iemand die het via pb heeft aangeboden, ik neem nog even contact met haar op de dag zelf kan iedereen afrekenen en kruis ik het aan op de lijst die ik dan bij me heb.

mocht het niet lukken met een presentje, pb ik jou ff

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 18:30

is goed, laat maar even weten dan Knipoog

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:18

JoyCiej007 schreef:
Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij heb ik vorige keer mijn auto geparkeerd op zo'n parkeer'haven', gewoon langs de weg, dacht ik (gratis)...

dioxide; ik neem aan dat ik me niet meer per pb ook nog voor de lunch moet melden, aangezien ik al op de lunchlijst sta?

Nee joh Lachen Er op = er op!
Cross, jammer dat je niet mee gaat.. D'r komen ook zomaar weinig zuiderlingen he?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:41

er gaan zowiezo weinig mensen mee diox Haha!

ik heb niks meegemaakt in de trein, alleen nou ja dat ik wakker werd in nijmegen toen ik in den bosch moest zijn etc, dat soort ellende.
nee ik heb gewoon een hekel aan openbaar vervoer, volle treintoestellen etc,,, kan niet tegen al die mensen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:40

ghehehe Haha! zo vast slaap ik gelukkig niet in de trein Knipoog Heeft zelfs een jaar geduurt voordat ik een beetje kon 'slapen' in de trein... meer oogjes dicht, maar echt slapen, neuh, dat lukt nooit Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:48

Hier even dé huishoudelijke mededeling Knipoog Heb vanavond even met meneer van Veen gebeld. Hij had in iedergeval meer dan genoeg paarden voor vrijdag (een stuk of 10/12) en zou er in iedergeval wat 'bewaren' waarbij wij toestemming hadden om te komen kijken en evt. foto's en filmpjes te maken. Lachen

Tussen 9.15 uur en 9.30 uur is afgesproken dat we komen. Kom in iedergeval NIET vóór 9.00 uur, dan zullen er waarschijnlijk nog eigenaren van paarden aanwezig zijn, en dat is voor beide partijen niet zo prettig Knipoog Rosita en ik zullen wel ietsje eerder aanwezig zijn om iedereen 'op te vangen'.

Het adres nogmaals:

Havenstraat 3
3861 VX Nijkerk

Nog even een melding:
Voor de mensen die per openbaar vervoer komen:
Dioxide zal op het station van Nijkerk jullie 'opwachten' en jullie vervolgens heel netjes naar de slachterij 'dirigeren' Lachen Zo kunnen jullie igg niet verdwalen. Clown Ze zal aanwezig zijn daar van 9.00 uur tot 9.15 uur. Ze zal er igg voor zorgen dat jullie haar kunnen herkennen, denk aan een bordje met 'bokt' oid. Vork

Rosita; jij zou je tel. nr via pb sturen? Ik kan anders ook wel mijn telefoonnummer opgeven, maar dat doe ik liever via pb dan dat het op heel bokt te lezen is Knipoog
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 02-10-07 23:03, in het totaal 3 keer bewerkt

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:53

Hè dus niet om 8.30? Go jij! Go jij! Beter! Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:55

Tong uitsteken igg een half uurtje langer in bed liggen dus Clown

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:56

Ik wens jullie alvast heel veel succes

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 22:58

Bedankt, MSQuincyTE, ik hoop op nogmaals een zeer interessante en leerzame dag voor iedereen Lachen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 07:22

@ joyce: ik heb 'm naar iedereeen ge pb't met de laatste pb. zal 'm jou nog even pb en als je m gemist hebt.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 07:55

Ik heb niks ontvangen?

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 07:57

ik heb vrijdag alles rondgestuurd, zal je nog een keer pb'en

mesastamp

Re: 2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk; geinteresseerden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 07:59

Girlgamer schreef:
crossmonster schreef:
ik kijk er naar uit om weer zo'n leerzame dag te hebben als de vorige keer.
en idd voor velen zal nu meer duidelijk worden, omdat de vorige keer toch een flinke spanning heerste, haast niemand wist wat we moesten verwachten.

Ja, daarom twijfel ik dus. Wat kunnen wij nog leren Clown
Als er maar geen Haflinger staat Nagelbijten / Gniffelen

wat maakt dat nu weer uit.. echt een penny reactie, een paard is een paard is toch allemaal net zo erg.. sorry maar vind dat je dan niet mee moet gaan

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:01

GG is al eens meegeweest, een penny is het echt niet.
vorige keer was er dus een belg, stond al stijf van de zenuwen, kwam er precies een belg binnen..... geloof me dat het dan geen penny reactie is, maar wel een k*tgevoel! uiteindelijk is een paard een paard, maar als er toevallig 1 binnenkomt die op de jouwe lijkt, is dat niet tof

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:07

Tja.... laatste keer dat een kennis vam me er een weg moest brengen hing er een grote vospony van de manege aan de haak die ze ook in de les had gehad... was even zo van "huh??" maar verder niks.... ( wist tenslotte dat het dier pijn had en weg moest)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:24

Lunchlijst schreef:
- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke
- Patsur
- Nessah
- Rosita

Vanavond vóór 20.00 aanmelden per PM = mee lunchen!

JoyCiej007

Re: 2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk; geinteresseerden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 13:01

mesastamp schreef:
wat maakt dat nu weer uit.. echt een penny reactie, een paard is een paard is toch allemaal net zo erg.. sorry maar vind dat je dan niet mee moet gaan

Weetje; de vorige keer (was jij dat nu, rosita?) was er iemand die zelf heel veel had met belgen, en ja, warempel, daar stond een belgische merrie. Ikzelf vind het prachtpaarden hoor, maar heb er verder niets mee. Je kan je dan toch wel voorstellen dat het allemaal even veel persoonlijker word?
Vooral haflingers en belgen, dat zijn allemaal al van die typerende rassen. Kwpn heeft vele vormen en vele kleuren...

Als je zelf zo'n paard hebt thuis staan, kan dat nogal hard aankomen. Tuurlijk is het allemaal even erg, daar is iedereen het hier wel over eens, denk ik zo.

Ik heb bijv. nogal een typerende hond (Franse Bulldog) en we hebben jarenlang, tot zo'n 3 jaar geleden, een Engelse Bulldog gehad. met die rassen ben ik opgegroeid. Als ik zo'n hond op straat zie (want die zie je nou ook weer niet zo veel) dan doet dat zeker wat met mij. Als de kans er voor is, stap ik er altijd op af om even te aaien en te knuffelen. Van een Engelse Bull kan ik zeker emotioneel raken, het zijn zulke typerende honden, dan denk ik altijd weer aan mijn eigen oude goedzak, een hond waar ik echt mee opgegroeid ben en altijd mijn maatje was...

Kan me heel goed voorstellen dat mensen dat ook hebben bij zo'n typerend paardje.

Dus denk even, voordat je zo'n reactie plaatst.

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:49

Het zou voor mij idd ook echt wel uitmaken wat voor een ras er staat. Ik heb natuurlijk wat met alle paarden, maar zou er bijvoorbeeld een ijslander staan dan zou ik al snel de neiging hebben om te zeggen dat ik hem mee wil nemen. Natuurlijk doe ik dat niet, want het beesje kan niet meer. Maar jullie snappen het wel toch?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 13:51

Nu heb ik met dat punt wel een beetje 'geluk', aangezien het vlees van shetten lang zo lekker niet is, dus worden ze ook niet zo heel snel daar geslacht... Knipoog