Ik heb een rit van 4 uur en een kwartier En moet 3 keer overstappen, dat gaat wel lukken denk ik aangezien ik genoeg tijd heb om over te stappen. 5 minunten is de kortste tijd.
Gelukkig brengt mijn vader me naar het station in Groningen, zo kan ik ook op tijd bij jullie zijn. Alleen moeten we hier tegen 5:45 ofzo weg, dus nog vroeger op staan En mijn vader moet die dag ook nog naar Texel voor zijn werk. Dan hopen dat hij de boot naar huis kan pakken anders moet ie daar blijven slapen. Hij kan me niet ophalen dus dat zal mijn moeder denk ik moeten doen met de fiets Of ik moet mijn fiets 's ochtends bij iemand kunnen afzetten, alleeen dan moet ik om 10 uur alleen naar huis fietsen.
Ja, ik doe mijn best om om 10:15 aan te komen. Dus als ik dan moet overstappen ga ik al 10 minuten voordat de trein aankomt in de hal staan met mijn vinger op de knop en sprint de trein uit en schuifbuik de volgende in. Dalijk vertrekt die pas 5 minuten later ofzo en ben ik binnen 3 seconden in de trein
Ik zal ff kijken nog hoe laat ik aankom als ik die trein mis bij 't overstappen...
SHELLL heb jij nog een dagkaart over dan? Ik moet € 34,90 gaan betalen voor 't retourtje zondag. Maar zal nu alsnog wel te laat zijn dan, want opsturen gaat vast niet snel genoeg meer...
Ja de trein idd, en entree enzo, als ik 't zelf moet betalen allemaal ben ik waarschijnlijk €70-€80 kwijt (met eten). Ik ga mn moeder nog ff vragen of zij de trein wil betalen, maar doe 't nu nog niet want dan gaat mn vader zeiken enzo
Ik dacht trouwens zo Jodie en ik, kúnnen de bus van 10.15 pakken, mochten shell en chann t niet halen om om 10.15 aan te komen halen ze dat wel, dan pakken we met z'n 4e de bus van 10.45