Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Als er inderdaad nog maar 1 op de reserve lijst staat, is het dan niet mogelijk om nog een groepje van 3 te maken? Anders is het best banketstaaf dat er nog maar 1 is die niet mee kan doen? maarja, wel kijken wat er mogelijk is natuurlijk!
mirjamalvaro schreef:Maarre er staan er nog 2 op![]()
Oke 1 dan maar als Ursel niet mee kan doen![]()
Ursel heeft vansdaag geen medicijnen gehad![]()
Het is jammer dat ik niet met zekerheid kan zeggen dat we meedoen, maar aangeizien die met de dag vooruit gaat wil ik het graag nog even aankijken
LDRD schreef:Ik meld me weer eens even.
Begrijp ik nou goed dat onze Ubi als enige nog op de reservelijst staat?
Ik moet namelijk even zeggen van een niet nader te noemen GP amazone, dat ze vindt dat Ubi erbij MÓÉT zijn omdat hij zich gisteren weer zo super heeft laten zien in de training![]()
![]()
.
Uiteraard sluit ik me daar van harte bij aan, dus als er nog ruimte is........
mirjamalvaro schreef:Het is jammer dat ik niet met zekerheid kan zeggen dat we meedoen, maar aangeizien die met de dag vooruit gaat wil ik het graag nog even aankijken
Urielle schreef:Waar ik gisteren in de auto aan dacht: stel, Ursel valt uit en reserve nummer 1 valt daarvoor in. Zou Ubid'or dan misschien geen kur kunnen laten zien? Ubi is door zijn niveau toch een hele goede reclame voor OO Seven en de amazone heeft de ervaring wel in huis om een mooi showtje te laten zien.
(en ik wil Ubi graag eens zien, okay, dat telt ook mee)
Javayo schreef:Ze wou juist niet dat er een ongecontroleerd aantal mensen aan komt zetten opeens... dus ze vond een bericht in de paardenkrant ofzo geen strak plan.... maar naderhand is wat promotie niet slecht...