* Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
* 
ja ik hoop wel dat het in december kan, als er 1 van de zadels van nadine past, kan 2 van jullie op rymk

dees_daan schreef:[
t is zo k*t dat er geen zadel en hoofdstel meer voor rymk is, anders had 1 van jullie wel op haar meegekunt, kreupelheid is weer een tijdje over gelukkig, of we moeten een zadel kopen, en em na de meeting weer terug brengen, hij zit toch niet zo lekker, dus kom em weer terug brengen
ze wil nog wel eens bokken ofzo, vooral in galop gooit ze haar kont wel eens omhoog, dus dan moet je wel stevig zitten, anders lig je er zomaar naast

) ik heb een jaar zonder zadel gereden...en ik kan het VET goed
)
bij een vriendin van mij bokte ze soms echt raar als we samen reden, laatst ging ze telkens met haar voorbenen omhoog en dan met de achterbenen, zo sprong ze rond,ik moet er altijd wel om lachen, maf ding
alette heeft haar ook gereden en op wedstrijden was het echt erg zei ze, die kon soms zelfs een paar dagen niet lopen, zo last had ze van haar rug, en dan bleef ze nog zitten..

Arme Rymk...hoe kan je een fries voor een belg uitschelden
Ik hou trouwens wel erg van het zwaarder type fries!shetlandlove schreef:Arme Rymk...hoe kan je een fries voor een belg uitschelden
Ik hou trouwens wel erg van het zwaarder type fries!
Misschien dat Rianne dan op Miracle kan?
t is echt geen belg!! ik vind het idd ook mooier, [naam] is heel smal gebouwd, maar die is kleiner, rymk is groot en dik
die 2 lijken totaal niet op elkaar, ook niet met karakter, toch zijn het moeder en dochter

de moeke was ook dik en stevig, echt nog dat oudere type
maar Alyne was meer het luxe type
rymk is [naam] voorbij gegaan in de lengte en breedte
vind het allebij wel mooi, maar toch hou ik meer van de bredere, heb je tenminste het gevoel dat je ergens op zit

(maar hij gaat niet weg
) shetlandlove schreef:En wat heb ik zelf...Een draver(maar hij gaat niet weg
)

(in Bzwaag komen we toch geen water tegen als het goed is...toch?) 
dees_daan schreef:shetlandlove schreef:En wat heb ik zelf...Een draver(maar hij gaat niet weg
)
ik heb een haflinger x draver, breed en mooi
Heb je er een foto van? 
shetlandlove schreef:Met Y graag Nadine![]()
Dan heeft rianne ook een paardje om op t rijden(in Bzwaag komen we toch geen water tegen als het goed is...toch?)
nou plassen mssn mja die heb je op het moment overal. en ja sorry lYsbeth