Als ik mee ga, dan kies ik voor de rustige rit, Mazzel is van de snelle en wil graag harder en voorop. Zijn specialiteit is de spaanse rijschool sprong (weet de naam ff niet) als hij zijn zin niet krijgt Controle gaat steeds beter, maar in een groep nog niet optimaal... (wordt aan gewerkt )
Ik vind het ook helemaal niet erg om te stappen. Af en toe is dat ook heerlijk! Lekker ontspannen. En als het koud is dan houd ik gewoon zijn zweetdekentje op, hij kan ook draven met zweetdeken op hoor
Nou leuk, ik had eigenlijk verwacht dat jullie dan toch zouden afhaken
Ik ga deze week nog even met de honden daar naar het bos. Misschien kan ik wat foto's maken van de splitsing en parkeerplaats. Dan herkennen jullie het daar meteen als je aan komt rijden.
rustige rit had je gezegt dus ik vind het niet erg als het wat rustiger is , wel zou ik graag een klein stukje galop willen omdat die van mij dan pas goed los is. en veel stappen is niet erg dan kunnen we inderdaad lekker kletsen en elkaar leren kennen. Misschien kunnen we daarna een leuk kletstopic openen
nee afhaken doe ik niet hoor , hoe vaak komt het nou voor dat er hier in de omgeving een meeting is , das echt niet zo vaak. Bovendien kunnen de liefhebbers die deze keer meegaan een volgende keer wel een wat minder rustig ritje rijden als daar animo voor is. Maar deze rit is rustig en dat was al bekend dus dan passen we ons daar aan aan. Hoop dat mijn paard het er mee eens is . Zo kunnen we elkaar wel beter leren kennen dan als dat we de hele tijd draven.
Ik ben al helemaal geen mens van 'setjes'. Je ziet wel eens mutsen die bij hun sjabrakje een zelfde rijbroek aan hebben Heb laatst nog wel een mooi dekje gekregen voor mijn verjaardag in een bruine kleur. Staat erg mooi vind ik zelf. Verder heeft Niek voor altijd leren peesbeschermers en zwart/bruine strijklappen achter. Voorheen had ik alles in het zwart maar dat werd toch wel een beetje saai En v.w.b. mijzelf ga ik al tijd voor het 'praktisch' en niet zo zeer voor het 'mooie'. Alhoewel ik wel een paar mooie nieuwe leren rijlaarzen heb. Doe ze denk ik niet aan zondag want dat is zonde, misschien worden ze wel vies