Ik ben blij dat je er morgenavond weer bent Marloe, dan wordt het iniedergeval weer een stuk drukker in het JDK Zaterdag trouwens SW en zondag CatCF (op Film1)
Nathalie en ik kunnen niet mee... op die dag doe ik mee met een showcompetitie in de Indoor zeeland hallen, en nathalie is mijn vaste groom/fotograaf en die gaat dus mee... en natuurlijk valt dat weer eens precies op 3 januari... duss... of die Potc meeting moet verplaatst worden... of we kunnen niet mee...
Das idd best poedersuiker zeg maar... Ik weet niet of we het nu nog kunnen verplaatsen omdat er best wel veel mensen meegaan natuurlijk Ik weet ook niet hoever die het allemaal al geregeld hebben maar Marloe en ik bijvoorbeeld hebben echt al best wel veel geregeld om samen te reizen enzo en als het een andere dag wordt moet ik ook nog allemaal dingen gaan regelen voor het voeren van de paarden enzo want dat veranderd dan allemaal en dan moet ik het voor vrijdag gaan regelen en dat wordt dus heel erg ingewikkeld voor mij snap je? Nee waarschijnlijk niet maar voor mij zou het iniedergeval wel erg lastig worden als het nu nog verzet moet worden.
stefanietjuh
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)
Het zou jammer zijn als jullie niet mee kunnen. Maar loesje heeft wel gelijk, we kunnen nou niet zomaar meer van datum veranderen. Voor mij maakt het niet uit, maar andere zitten vast aan bepaalde dingen dus ik snap het wel. Jammer is het wel hoor.
Jammer zeg! Ik zou eventueel wel kunnen veranderen van datum, maar het wordt wel krap want moet ook nog werken en heb andere afspraken... echt wel balen
Het is idd wel balen dat jullie dan niet meekunnen. Voor mij zou het erg lastig worden om het nog te veranderen, maar niet ommogelijk dus ik wacht even af wat de reacties van de andere zijn, als ik de enige ben die het moeilijk kan veranderen kan ik eventueel nog wel wat gaan proberen te schuiven maar ik kan helaas niks beloven.
Ik weet niet of ik het nog zou kunnen verzetten.. Idd hebben Marloes en ik al veel geregelt, en mama heeft de datum in de agenda gezet zodat we dan niet gaan eten met familie enzo..
Oeh, efteling. Zal ik dan ook blijven slapen Marloes? Hehe, gezellig.
laat anders maar doen dan, dan gaan we wel mee naar de efteling, ik vind het echt vervelend dat we niet meekunnen, maar a'dam is voor ons niet naast de deur enzo...