Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sieltjuh schreef:Hoe moet ik nou morgen naar de paardjes toe? Het zou veel handiger zijn als Maya gewoon op de fiets naar de paardjes kan komen (Kom jij daar langs Miranda?) en vanaf daar met mij mee naar huis fietst(ik ga gewoon op de fiets daar naartoe, ik haal eerst Nathalie wel op
)
Ik zorg wel voor sauzen
@ Nathalie: kom maar wanneer je wilt met je spullenPomp hoef niet meer hoor
Alternatief ben ik voor bowlen of film huren
Maya schreef:Bowlen anders? Dat lijkt me wel wat
Weet je wat, (kom ik nu pas op) anders ga ik gewoon met Sita en Miranda mee naar waar zij gaan, en dan vanaf hun naar de rit, en dan na de rit fiets ik met Siel mee.
Letizia schreef:Lees anders even mij post terug
Jessiejl0ve schreef:Nou ik ben gewoon rond half 10 bij Katinka (ik doe er altijd vrij lang over) als het droog is.
Dan zie ik jullie (Ersilia, Letizia en Maya? ) wel verschijnen daar.
Maarehm ik begrijp dus dat we nu ipv op de camping bij de zwaanhoek afsprekenOf is dat alleen bij slecht weer
Sieltjuh schreef:Letizia schreef:Lees anders even mij post terug
Ja, maar dan zaten we toch met het probleem dat Maya's fiets nog bij Mir stond en zij weet toch niet hoe ze bij mij moet komen?
En ja, moeten we nou naar de Zwaanhoek komen of naar de camping?
En ja Letiets, ik fiets, ga jij maar lekker lui met de auto
Sieltjuh schreef:Hoe moet ik nou morgen naar de paardjes toe? Het zou veel handiger zijn als Maya gewoon op de fiets naar de paardjes kan komen (Kom jij daar langs Miranda?) en vanaf daar met mij mee naar huis fietst![]()
Maya schreef:Sieltjuh schreef:Hoe moet ik nou morgen naar de paardjes toe? Het zou veel handiger zijn als Maya gewoon op de fiets naar de paardjes kan komen (Kom jij daar langs Miranda?) en vanaf daar met mij mee naar huis fietst![]()
Siel gaat fietsen, concludeer ik hieruit
Dan ga jij toch wel met de auto?
Jongens, dit gaat wat worden morgen
Citaat:Miranda: met de fiets naar Zwaanhoek, op Morris de rit.
Maya:
Ersilia: Op de fiets naar Widia? op Widia de rit.
Letizia: In de auto naar Jenny? op Jenny de rit.
Marjon: ?
Samantha: ?
Simone: ?
Simone K: Komt op Flyer naar Katinka toe.
Sita: Hetzelfde als Miranda?
Nathalie: Op de fiets naar Katinka, op Katinka de rit.
(iemand vergeten? sorry!)
Even aanpassen ajb
Letizia schreef:En Charlot komt ons dan ophalen voor de bbq? Dat gaat toch nooit, of gaat Nathalie met eigen vervoer?
Jessiejl0ve schreef:Morgen weten we allemaal nog niet hoe we gaanCitaat:Miranda: met de fiets naar Zwaanhoek, op Morris de rit.
Maya: :Rijd met Miranda mee
Ersilia: Op de fiets naar Widia? op Widia de rit.
Letizia: In de auto naar Jenny? op Jenny de rit.
Marjon: Geen idee
Samantha: Geen idee
Simone: Komt half verwegen inhaken
Simone K: Komt op Flyer naar Katinka toe.
Sita: Hetzelfde als Miranda?
Nathalie: Op de fiets naar Katinka, op Katinka de rit.
(iemand vergeten? sorry!)
Even aanpassen ajb
Jessiejl0ve schreef:Letizia schreef:En Charlot komt ons dan ophalen voor de bbq? Dat gaat toch nooit, of gaat Nathalie met eigen vervoer?
Eeh nou ik zou ook wel in de auto mee willen
Ik kom nl eerst m'n spullen naar Ersilia brengen, met de fiets.