Outdoor Gelderland meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:41

Ja, tuurlijk, gelukkig maar. Ik vind Pepijn dan weer niet zo denderend

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:28

Ach daar heb je dus helemaal gelijk in.
Moest je eens voorstellen, iedereen hetzelfde en iedereen dezelfde smaak, dan werd het saai zeg;-)

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:01

Ja, idd, ik moet er niet aan denken dat iedereen MIJN Jeffrey leuk vind en met hem wil ofzo!! of dat ineens iedereen je pony wil hebben getsiee

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:20

Heb ik wel eens last van.
Op Mike (mijn pony) is iedereen gelijk verliefd. Het is ook een schatje om te zien!
Niet aleen mensen hoor, paarden ook. Hij heeft een hoop grote paardenvrienden. Maar 1 heel speciaal. Waar ik altijd ga lessen. Ze zijn echt helemaal verliefd, staan mekaar altijd te krabben. Echt zo schattig!

U mag zelf keuren
http://www.mijnalbum.nl/Foto=D3T6PE8U
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JMLQ8CQ6

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 22:29

Oef, hij heeft een hoog kwijl gehalte jaa Leuk koppie

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:40

Moet Agnes helemaal gelijk geven!
Mike is ook erg leuk!!!!

Heb hem een tijdje terug in het echt gezien en tsja, is gewoon een gave pony!

Dan ook maar even mijn kanjers:
Afbeelding
Vriend Frank en Ijslander Leira.
Heef tme "maar" 4,5 jaar geduurd om hem op een paard te krijgen. Later heeft hij nog de töltproef gereden en met een jonge merrie de rubriek aan de hand gewonnen.....tsja, wie weet wat daar uit komt;-)

Afbeelding

en dit is Leira zelf, wat een schatje toch;-)

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:35

nietus,, de mijne is het allerliefst!

pepper:
Afbeelding

Afbeelding

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:38

Aaah, Peppie!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:34

ook leuk paardje hoor, maar de mijne is toch echt de allerliefste, maar vooral allermafste ijslander die ik ken. Maar juist door haar giga gebruiksaanwijzing is ze zo ontzettend leuk!

I

suziehj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:28

Pluutje schreef:
Ach, het is eigenlijk ook wel beter als hij alleen binnen besloten kring bekend is

lijkt me een goed plan, heb je m btw nog gezien zondag??? mr charming

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:19

Jaja, maar zondag was hij niet zo leuk... Beetje te zenuwachtig ofzo leek het.

suziehj

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:29

oow dat kwam gewoon door jou lau

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:13

Whaha, ja tuurlijk.

Hij komt volgens mij niet naar CHIO, wel jammer voor jou!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:15

Heb mailtje van inge, ze moeten ons adres hebben voor Hippisch hengelo kaartje.....heb meteen even gevraagd hoe het met die tas met verassingen zit

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:36

mh snelle reactie alleen emt mededeling dat haar adres per direct wordt opgeheven en je nu direct naar organisatie moet mailen....

en onze tas met verassingen dan?

**edit**

En van paulien krijg je een reactie dat ze van 21 juni tot 9 july op vakantie is. Wel anders adres waar je naartoe kunt mailen en telefoonnummer

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:51

Vanavond gelijk maar even een mailtje sturen dus.
3 december is wel een k*t dag. Ik ga van de week dan maar alvast vrij vragen, maar ik ben heel bang dat ik het wel kan vergeten.

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:59

Hey, ik was dit topic ff kwijt geloof ik, maar ik heb een superweek gehad! Alleen jammer dat ik weinig bokkers gezien heb. De Edward fanclub heb ik wel gespot! Ik, als Edward fan, heb daar even op gelet. Ik was sowieso bijna altijd bij de losrijring te vinden als hij daar was, en ik heb m ook zien rijden met de meeste paarden. Alleen Ravel heb ik gemist En ik heb hem geholpen met uitladen van de vrachtwagen en met hem gepraat!! meerdere keren zelfs even. En ik heb een keer met 1 van zijn grooms gepraat. Ik had in het weekend namelijk problemen met mijn enkel en zij kwam vragen wat er was
Anky heb ik ook geholpen met uitladen vrachtwagen, en even mee gelachen 1 van haar grooms riep plots: "o nee! Mijn nagel is gescheurd!" anky moest daar echt om lachen, stonden we daar lachend tussen de vele kisten en containers met spul.

Ik heb van Inge ook een mailtje gekregen dat ik een vrijkaartje mag, maar ik was niet vrijwilliger via haar, maar via de cah. Zou ik toch dan gewoon daarheen kunnen mailen met mijn adres voor een kaartje? ik heb de volle week van woensdag t/m zondag gewerkt, dus op zich heb ik daar recht op toch?

Trouwens, ene Pepeijn zegt mij niks, Dave wel ik weet er 2, 1 is een soort van groom van Eurocommerce, de ander is een springruiter. Over welke ging het hier?

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:00

ik heb ook net een mailtje gestuurd ben idd ook nog steeds benieuwd naar die tas met verassingen maar ik denk dat we nooit zullen weten wat die verassingen waren

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:53

ponylovertje schreef:
:wave:

Hey, ik was dit topic ff kwijt geloof ik, maar ik heb een superweek gehad! Alleen jammer dat ik weinig bokkers gezien heb. De Edward fanclub heb ik wel gespot! Ik, als Edward fan, heb daar even op gelet. Ik was sowieso bijna altijd bij de losrijring te vinden als hij daar was, en ik heb m ook zien rijden met de meeste paarden. Alleen Ravel heb ik gemist En ik heb hem geholpen met uitladen van de vrachtwagen en met hem gepraat!! meerdere keren zelfs even. En ik heb een keer met 1 van zijn grooms gepraat. Ik had in het weekend namelijk problemen met mijn enkel en zij kwam vragen wat er was
Anky heb ik ook geholpen met uitladen vrachtwagen, en even mee gelachen 1 van haar grooms riep plots: "o nee! Mijn nagel is gescheurd!" anky moest daar echt om lachen, stonden we daar lachend tussen de vele kisten en containers met spul.

Ik heb van Inge ook een mailtje gekregen dat ik een vrijkaartje mag, maar ik was niet vrijwilliger via haar, maar via de cah. Zou ik toch dan gewoon daarheen kunnen mailen met mijn adres voor een kaartje? ik heb de volle week van woensdag t/m zondag gewerkt, dus op zich heb ik daar recht op toch?

Trouwens, ene Pepeijn zegt mij niks, Dave wel ik weet er 2, 1 is een soort van groom van Eurocommerce, de ander is een springruiter. Over welke ging het hier?

Is het nu eigenlijk weer goed met je enkel?? Was leuk hea op de camping!!

Ik vond Marlies en Coby, en Jeroen en de groom van Bart Bles het aardigst en ook super rijden Heel gezellig gehad Zowel Nicole als ik hea stefanie en ilona

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:45

Ja, met mijn enkel gaat het weer goed. dat heeft wel nog een week geduurd, maar sinds afgelopen weekend is het weer goed
Was erg gezellig op de camping ja! Maar jij kent dus gewoon Stefanie? Die zou ik meeten op het evenement maar dat is niet echt gelukt..

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:47

heb d'r daar gemeet Was toevallig hea Stef

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:49

nou, ik heb nog geen mailtje gehad hoor,,

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:04

@kimble:
Je mag als je naar hippisch hengelo gaat altijd hier slapen. Eventueel te combineren met ijslanderrijden;-)

@ponylovertje:
Als je die mail gehad hebt voor gratis kaartje gewoon doen dus. Dan heb je ook recht erop lijkt me!

Gaat trouwens om Dave de springruiter....

Pepijn was onze coordinator trouwens.

Enne ben je al lid van de edward fanclub?
Zo ja, kom je volgende week naar de fanclubdag?
Zo nee, moet je snel lid worden, kun je ook naar de fanclubdag!

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:17

Risje: Ja oke, ik ga denk ik inderdaad maar mailen
Nee, ik ben niet lid van de fanclub. Ja, ik wil dat misschien wel worden. Moet ik inderdaad wel opschieten met beslissen. Maar het is nog wel de vraag hoe ik bij die fanclubdag moet komen, ik heb namelijk geen eigen vervoer... ik pb je even

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:24

Is goed zie je PB wel verschijnen.
Leg ik je wel uit hoe je lid kunt worden en hoe je er kunt komen.
Heb zelf ook geen eigen vervoer, woon in enschede en Ed in harskamp en toch zal ik er zijn;-)
Trein heet zoiets;-)