Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluutje schreef:Ach, het is eigenlijk ook wel beter als hij alleen binnen besloten kring bekend is
ponylovertje schreef::wave:
Hey, ik was dit topic ff kwijt geloof ik, maar ik heb een superweek gehad! Alleen jammer dat ik weinig bokkers gezien heb. De Edward fanclub heb ik wel gespot! Ik, als Edward fan, heb daar even op gelet. Ik was sowieso bijna altijd bij de losrijring te vinden als hij daar was, en ik heb m ook zien rijden met de meeste paarden. Alleen Ravel heb ik gemistEn ik heb hem geholpen met uitladen van de vrachtwagen en met hem gepraat!!
meerdere keren zelfs even. En ik heb een keer met 1 van zijn grooms gepraat. Ik had in het weekend namelijk problemen met mijn enkel en zij kwam vragen wat er was
Anky heb ik ook geholpen met uitladen vrachtwagen, en even mee gelachen1 van haar grooms riep plots: "o nee! Mijn nagel is gescheurd!" anky moest daar echt om lachen, stonden we daar lachend tussen de vele kisten en containers met spul.
Ik heb van Inge ook een mailtje gekregen dat ik een vrijkaartje mag, maar ik was niet vrijwilliger via haar, maar via de cah. Zou ik toch dan gewoon daarheen kunnen mailen met mijn adres voor een kaartje?ik heb de volle week van woensdag t/m zondag gewerkt, dus op zich heb ik daar recht op toch?
![]()
Trouwens, ene Pepeijn zegt mij niks, Dave welik weet er 2, 1 is een soort van groom van Eurocommerce, de ander is een springruiter. Over welke ging het hier?